Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

3 barns mor skrev 2008-01-28 15:47:36 följande:
    lämnar du inte kortet så får man mindre med erbjudande.
    Jag får erbjudanden rätt ofta, både i posten, mail och sms så jag är inte missnöjd. Nyttjar sällan dessa egentligen, så jag har inte klagat!

Drar mitt kort när jag kommer ihåg, vet att dom säger att man får mer om man drar, men njae... Vet inte om jag tror på det efter det som dessutom skrivits i tråden, plus att även om jag inte handlat på Lindex på evigheter så får jag erbjudanden.

Men men, det blir nog bra!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Hade också valt mindre storlek på shortsen, annars blir dom nog väldigt långa...
    Även vi har haft lite mindre storlekar på shortsen!
    Bäst är väl att prova på nu och se hur dom är nu, så ser man ju om dom är jättestora i storleken.

• miniGrynet
    zippis skrev 2008-01-30 21:57:43 följande:
    Nån som provat förut att använda flera kuponger vid SAMMA köp? Jag har skrivit ut flera kuponger förut och använt en vid varje köp. Alltså delat upp plaggen och köpt ett plagg per kupong. Det funkar ju bra! Nån som provat att typ betala med 4 kuponger om man handlar för typ 200kr? Det står inget på kupongerna att de inte får kombineras med andra erbjudanden.
    Tror inte att det går, men har inte provat, skulle inte våga prova...
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2008-01-30 22:47:00 följande:
    jaaaaa... den vill jag haaaaa!! Har spanat på den halva kvällen MEN frågan är om 80 blir för smått till min minsting. Hoppas INTE!! Vi får prova!
    Ja, visst var den härlig!
    Perfekt till våren!
  • miniGrynet
    zasata skrev 2008-01-31 16:55:53 följande:
    när tror ni min tjej kan börja ha 86?när började era med det? hon e 8ampn.. ca 70lång och 9kg..
    Min dotter har 86 i en del kläder, men inte byxor förutom ett fåtal undantag.
    Hon är 17 månader, 77 cm o nästan 10 kg.

Hon är rätt liten av sig....
    Prematur-barn, vi som tyckte hon har blivit stor nu! Allt är relativt med andra ord!
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2008-01-31 19:02:45 följande:
    precis som min 1-åring då! han ligger på normalkurvan för sin ålder!
    Ja, du ser... hon är som sagt lite liten!
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2008-01-31 19:29:44 följande:
    du får se det positivt... du får handla på babysidan längre! Var hon jätteliten när hon föddes? Min första var eller är prematur men han växte ifatt på 3 månader, han var bara 2 cm kortare än brorsan vid 1 års ålder och vägde MER!!! Tänk så olika det är.
    Så man får se det!
    Hon har fortfarande en del POP-jeans i stl 74, dom är precis lagom nu på både längd o i midjan.
    Men mjukisbyxor har hon både 80 o 86, som sitter bra. Så det beror ju på.

Hon var 42 cm o vägde 2202 gram när hon kom, och låg rätt långt "efter" rätt länge i storlekarna.
    Började med stl 40 som hon drunknade i, och så runt 4 månader växte hon i stl 56 så vi kunde shoppa lite roligare kläder!
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2008-01-31 20:47:43 följande:
    ja, Neo hade ju lite försprång då för han vägde 2,8 och var 48 lång när han föddes. Men då tyckte man att han var minimal! Det roliga är att vi hade typ bara kläder i stl 56 till honom!  Medans jag tyckte 56 var alldeles för stort till lillebror som vägde 3,4 och var 51 cm! hihi
    Ja, vi hade mer eller mindre bara köpt 56 o 62 innan hon kom, för alla sa till oss "dom hinner aldrig ha 50 i princip, och så växer dom så fort så det är bara onödigt".

Där stod vi då helt utan kläder, var iväg till Mörby centrum för att försöka hitta lite kläder till henne någon dag innan vi skulle åka hem (lämnade in henne på salen) men där fanns bara jättelite stl 44 på H&M (frågade då på Lindex men hon skrattade och sa att stl 44 finns bara på damavdelningen!).
    Så vi fick skicka familjemedlemmar till Babyland för att handla lite kläder så vi hade något att klä på henne när vi skulle åka hem!
    På sjukhuset så hade hon så mycket maskiner så då var det bara mysiga filtar som gällde (vilket inte gjorde mig något då jag älskar filtar!).
  • miniGrynet

seSSa

Lustigt, bor också på Lidingö!
    Personalen i vår butik är oftast trevlig och hjälpsamma tycker jag, men undrar verkligen om du får nyttja 2 olika kuponger på samma vara, låter lite väl snällt.

• miniGrynet
    LaFontaine skrev 2008-02-01 09:04:29 följande:
    Om det är en rabattcheck och en bonuscheck (poängen man samlar med betalkortet) går det bra. Med två "vanliga" kuponger går det dock inte.
    Nej, jag tolkade det som 2 st såna rabattcheckar, och det borde inte gå. Men om det går så är det ju jättebra för den som handlar, jag skulle inte våga försöka ens.
  • miniGrynet
    Coca cola light skrev 2008-02-02 23:33:13 följande:
    Jag tycker att de vita velourbyxorna är så fina. Vad tycker ni andra, är detta en väldigt opraktisk färg att ha på ett snart krypande barn?
    Tycker också dom är jättesöta, har hållt i dom, men hängde snabbt tillbaka dom när jag insåg hur mycket svarta hundhår som dom skulle dra till sig hemma hos oss!
    Hade hon varit bebis (dvs innan krypstadiet) hade jag köpt dom!
  • miniGrynet
    LaFontaine skrev 2008-02-03 18:33:57 följande:
    Den är så liten att den är skitsvår att läsa in i kassan. Och ja, man ska egentligen bara få en kupong per person.
    Men saken är ju den att jag har fått både på mail och hem i posten, så det kan ju inte vara bestämt att man bara ska få en kupong/person?

Sen är det ju iofs inte kundernas fel om Lindex har gjort små kuponger....
  • miniGrynet
    LaFontaine skrev 2008-02-03 19:41:22 följande:
    Har jag skrivit att det är kundens fel? Jag skrev gnälla inom citationstecken, vilket betyder att jag inte gnäller på riktigt, utan, inför kunden, på ett skämtsamt sätt talar illa om små kuponger.
    Det var inte menat som direkt till dig, förlåt om jag var otydlig!
  • miniGrynet
    LaFontaine skrev 2008-02-03 20:01:26 följande:
    Det är lungt Jag hugger som en kobra när PMS:en slår klorna i mig
  • miniGrynet
    Guldmane skrev 2008-02-03 20:29:02 följande:
    Om man beställer via hemsidan, betalar med kort och väljer att hämta ut paketet på Lindex-affären måste man visa upp Club -kortet när man hämtar paketet?Ser dom vad och hur man beställt i affären? Vad måste jag ta med mig dit för att få ut mitt paket?
    Ja, du betalar med kort direkt på nätet.
    Du behöver inte ha med Lindex-kortet, men du får en kod via mail eller sms (eller både och) och så ska du ta med dig leg också när du hämtar.
    Dom ser inte vad som är i paketet.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2