Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Alexa skrev 2007-12-07 20:18:02 följande:
    Lite synfel kanske...
    kan man lugnt säga
  • charmmiss
    Cajsan skrev 2007-12-07 20:32:01 följande:
    charmiss: så säger min bror oxå varje gång han ser J i sin fina fina overall! (fast det är bara han!)
    haha, de kan uppenbarligen inget om mode
  • charmmiss

hämtade ut en crazy xmas klänning som jag beställt och jag fick fel färg, fick den bruna istället för röd som jag beställt, den bruna tycker jag inte ens är snygg. Så är den slut på hemsidan och även i min buik

När man hämtar ut beställda varor så kollar de alltid leg.

• charmmiss
    ikve skrev 2007-12-11 13:15:23 följande:
    Va och hämtade ut min crazy xmas klänning, den som fanns för 49,50 idag. Hade beställt brun/orange men fick rosa/röda SUCK!Den kan ju inte tagit slut heller för den orange/bruna finns ju kvar på hemsidan i alla fall!
    jag skrev ju om det igår, att jag fick fel färg på klänningen, fick den bruna fast jag beställt röd, kanske våra ordrar de blandat ihop
    mailade dem igår men har inte fått svar ännu.

ang, t3b2 går det bra md kupongen, likaså på rea varor.
  • charmmiss
    aneka skrev 2007-12-11 15:08:13 följande:
    Är det nån som sett den bruna ugglemössan med knut i storlek 38/40. Vill haaaaaaaaa! Är den slut överallt?
    jag såg den idag, är det den med knut upptill?, den var på rea för 19kr, men kollade aldrig på storleken. Detta var i frölunda torg
  • charmmiss
    aneka skrev 2007-12-11 15:08:13 följande:
    Är det nån som sett den bruna ugglemössan med knut i storlek 38/40. Vill haaaaaaaaa! Är den slut överallt?
    ser ju att du skrivit med knut

Kan kika vilken storlek som fanns kvar imorgon om du vill.
  • charmmiss

snorky- 2-pack byxorna från kappahl har jag oxå köpt, tuffa!
    Velourbyxorna är det från marieberg eller stan? har inte sett de i gbg, kan be syrran isåfall att köpa dem i Ö-o

• charmmiss
    Snorky skrev 2007-12-11 15:55:02 följande:
    nu är jag tillbaka från min shopping och bilder finns i bildtråden! Skitmkt velour (baby) hade de på Marieberg/Örebro... de nya var orange, grön, cerise, mellanrosa (typ som molnoverallen), mellanblå... Sen fanns bruna, vita, rosa, mörkgrå, hallonröda, gråmelerade, mörkblå, svarta... kanske nåt mer som jag missat??
    åh vad härligt!
    såg du om de hade fått in nya färger i tajts i t3b2 sortimentet.

köpte denna idag, snygg med oranga byxor till.

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=1154377&parentid=0&color=474881&NewView=true
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2007-12-11 17:31:01 följande:
    Jag hade oxå beställt brun/orange men fick den rosa   Surt ....
    [/citat]

alltså vad skumt, de som beställt bunt har fått rosa ch jag som beställt rosa har fått brun.
    Lokatt skrev 2007-12-11 17:03:29 följande:
    [citat]
    25% procent lappen får man väll inte använda till reavaror?! (angående peaks inlägg som är citerat av Snorky ovan) Tror det står på dom tom.
    det gick bra att handla på rea md kupongen, det som står på lappen är de "kampanjvaror" de har som man inte kan utnyttja på och så får man inte utnyttja två rabattkuponger samtidigt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2