Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

mollan nu skrev 2007-12-14 15:13:42 följande:

Nu har jag oxå fått svar ang klänningen och jag fick en internetkod på 100:- att handla för på nätet
    Jag ringde till kundtjänst tidigare idag, och hon nämnde några butiker som skulle ha den, bl.a "min" butik som skulle ha 3 st i rätt färg och storlek.
    Jag sa att jag varit där och frågat och då var den slut, då tycke hon att jag skulle ringa runt och fråga efter den i olika butiker och låta dem skicka den till min butik.
    Jag frågade snällt om inte hon kunde kolla upp det och låta dem skicka den, så kunde jag bara gå och byta, (det var ju rots allt de som skicka fel) då svarade hon, nej det kan jag inte förstår du väl, för då måste ju jag betala för den.
    Va????, jag förstod ingenting.
  • charmmiss
    Mollymajs skrev 2007-12-14 15:59:39 följande:
    då fick jag oxå rabatten 100 kr i nätbutiken för felet
    mailade igen, nu fick jag med rabatten.
  • charmmiss
    lilllinda skrev 2007-12-14 20:49:49 följande:
    Har förresten också mailat ang att jag fick fel klänning o att hon jag pratade med i tlf först var helt bestämd att det inte funnits ngn brun klänning.. Får se vad de svarar.
    jag mailade två ggr, fick inte svar (gick 3 dagar)
    Sen ringde jag idag och då var det en otrevlig dam som suckade och sa att alla fått fel leverans då det var lagret som blandat ihop artnr och att jag fick ringa runt.

mailade senare och fråga varför de inte svarat på mina tidigare mail, inom 10min fick jag ett jättetrevligt mail där de bad om ursäkt och så fick jag rabatt på 100kr.

lollypop, det brukar ju gå att klicka bort beställningar. De skickar väl inget förrän det är betalt??
  • charmmiss

lollypop,
    När man är i kassan står det ju längst till höger "ändra" eller "ta bort"

Sen kan man ju välja betalningssätt längst ned på sidan.

• charmmiss

lollypop- då kan jag tyvärr inte hjälpa dig

Gambia90- om de är 25% rabatten du menar så är det bara för medlemmar.

den andra rabatten som det pratas om 100kr rabatt vid köp för 300kr gäller för alla, tror jag, har själv inte varit i butik och sett den.

• charmmiss

Snorky- Håller med, mellandagsreorna är bara skit. januari rean är bra, då är det 70% och halvarea

• charmmiss
    Pigelinen skrev 2007-12-27 09:41:15 följande:
    Jag måste försöka fjäska för Lindex... vet inte hur det ska gå men jag får försöka, någon med erfarenhet? Min man hade köpt underkläder till mig i julklapp men han hade köpt min vanliga storlek på bh och den var förliten nu eftersom jag vuxit (är gravid i v 6)... men han har självklart inte sparat kvittot.. -du har ju alltid haft den storleken... var hans kommentar.. hoppas att det går att byta ändå, dessutom var det puch up effekt på denna och det behöver jag knappast nu.Jag har hittat ett konto utdrag på hans bankkonto med datum, summa och ett nr skulle gissa att det är deras butik nr. Kan det vara till hjälp? Tror ni att jag får byta?Sen undrar jag också om någon har tips på en bra skön bh som man kan ha när man är gravid? 75 B i vanliga fall och gillar puch up men skulle gissa på att jag är 80C nu och vill inte ha puch up utan en bekväm bh, alla mina gamla skaver och de ramlar ur...
    Bh ska väl inte vara några problem att byta, de behöver ju inte plomberas som ett par trosor, du kan ju ta med kontoutdraget och säga som det är.
    Lindex har jättesköna amnings BH.n, satsa på en sån utan byglar, den kan du ju ha efter graviditeteten oxå (kanske inte i början då brösten är enorma). De har en för 169kr som är i bomull men den är inte så bra, satsa på de som är lite dyrare ca,300 kr med skön vaddering och breda axelband.
  • charmmiss
    Buttelina skrev 2008-02-07 21:19:09 följande:
    idag har kupongshoppat bilder finns i bildtråden Tunikorna är sååå fina!
    jättesöta, vad var priset?
  • charmmiss

Är det bara jag som inte alls gillar de nya molnbodysarna.
    Gick in på Lindex idag och skulla utnyttja Lindex kupong men efter mycket letande hittade jag inget som jag gilla, köpte ett par rosa strumpbyxor till lillan bara. Jag som skrev ut flera kuponger, de lär nog inte utnyttjas.

Gick till ZARA och där hittade jag däremot massor, köpte tre par klänningar två par skor och två koftor och ett par jeans. Allt kostade endast 59kr/st, skorna hade kostat 399kr innan.
    Får se om jag orkar ta bild imorgon.
    Handlade även lite på HM.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2