Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Lokatt skrev 2007-12-11 22:00:37 följande:
    Åh vad bra! Men på "mitt" lite griniga lindex kommer dom nog trilskas... vad säger man då?
    säg till dem att om de är osäkra får de kontakta kundtjänst, eller så säger du att du varit i kontakt med kundtjänst och de sa att det skulle gå bra
  • charmmiss
    3 barns mor skrev 2007-12-11 22:23:16 följande:
    man kan inte använda kupongen på t3b2 på deras hemsida
    jo det ska gå, använd koden e28001
  • charmmiss

barbone- de jeansen klämde jag på, men de hade ingen justerbar resår i midjan så då gick de tyvärr bort.

• charmmiss
    lollypop skrev 2007-12-12 11:45:11 följande:
    En fråga...Hur lång tid brukar det ta från man har beställt i webshopen tills paketet levereras till ens butik???
    har beställt flera ggr och det har tagit 4-5dagar.
  • charmmiss
    ikve skrev 2007-12-12 14:15:13 följande:
    Ja, kanske har dom blandat ihop våra ordrar! Har du fått svar av dom?
    nope, inget svar, trots att jag mailade för två dagar sen, dålig stil tycker jag.

Köpte velourbyxor från flickavd i str 86 och de satt mycket bättre än velourbyxorna från baby i strl 80, får ju alltid sätta dit en bred resår i mudden på de från baby. Men de från Flick var smalare i midjan plus att den hade dragsko. Det var exakt samma längd på dem oxå.
    Varför har jag inte kommit på det tidigare

Så ni som har smalisar kan jag rekommendera velourbyxorna på flick.

Och ni som letar efter velour byxor i de nya färgerna, fråga personalen, oftast har de på lagret. Frågade själv idag och de gick och hämtade till mig.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2007-12-12 15:54:38 följande:
    men jag ick ju en rosa/röd i 92 men vill ju ha den orange/bruna i 92  Nu blir jag sur... kan de inte hålla ordning på sakerna
    det verkar som om de har skickat ovänt till alla som beställt klänningen, kanske blandat ihop artnr.
  • charmmiss
    3 barns mor skrev 2007-12-12 21:14:47 följande:
    nån som vet om man får byta eller lämna tillbaka strumpbyxor till barn på lindex ?
    det går bra att byta, har jag gjort.

Angående moln mockasinerna, på sulan står det att de går att tvätta, men hur då? alltå hur ska man tvätta skinn, står ju inga anvisningar.

rply- min dotter är snart 14 mån och hon har strl 17/18 nu, men det är så olika, hon är ganska liten för sin ålder iofs.
  • charmmiss
    Line80 skrev 2007-12-12 21:46:26 följande:
    jag tvättar alltid mina mockasiner i vanlig 40c maskin.
    tack för svar.
  • charmmiss
    ikve skrev 2007-12-14 10:52:32 följande:
    Nu har jag fått svar från Lindex kundtjänst ang att jag fick fel färg på min tröja. Får ett 100kr presentkort hemskickat till mig Så, stå på er ni som fått fel färg!
    jag har mailat dem två ggr och inte ens fått svar
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2