Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Vintersolen skrev 2007-12-13 21:42:22 följande:
    Ingen som har bild på de gröna, blåa och de andra nya färgerna på velourbyxorna
    de gröna var väldigt lika dessa byxorna i färgen!

• Buttelina
    Pochahontas skrev 2007-12-16 16:01:49 följande:
    Åh, vad jag är avis på alla som fått tag på djurtunikan i dom härliga brungula färgerna. Jag har den andra o gillar den jättemycket, men jag ångrar sååå att jag inte köpte båda färgerna!
    vilken storlek är det du söker??
  • Buttelina
    Tina83 skrev 2007-12-27 08:06:45 följande:
    vi fick superfula dressar till killarna från lindex i julklapp..bamsedressar, mörkblå med ett par ränder i grönt o rött. kostade 179 tror jag, men jag ville int säga nåt till svärmor att jag ville byta, därför har jag inget kvitto. lapparna är inte heller kvar, men det syns att dem är helt oanvända. tror ni jag kan få byta?
    kan du inte säga att en söm gått upp eller något liknande till svärmor??
    Att du måste ha kvittot för att byta byxorna??
  • Buttelina

vad är tanken att man ska ha för byxor/leggings till den lila/petrol blå monster tröjan på mellan flick??

• Buttelina
    snigelina skrev 2007-12-29 10:36:51 följande:
    Vi har haft den till jeans och lila velourbyxor
    vilka lila velour?? passar den till idat??
  • Buttelina
    TusseNusse skrev 2007-12-29 09:55:29 följande:
    Jag har enfärgade lila och limegröna plyschbyxor till både dottern och sonen!
    ja, jag måste nog köpa den. Är den liten i storleken??
  • Buttelina
    Snorky skrev 2007-12-29 15:09:00 följande:
    ingen som har bild på djurbodyn i lila?!? jag vill se hur den ser ut! Fasen... det lutar åt ett Lindex-besök... jag skulle ju inte!! grrr!!!
    jag har nyss köpt den lila såååå fin bild kommer snart
  • Buttelina
    Snorky skrev 2007-12-29 15:09:00 följande:
    ingen som har bild på djurbodyn i lila?!? jag vill se hur den ser ut! Fasen... det lutar åt ett Lindex-besök... jag skulle ju inte!! grrr!!!
    så nu finns det bild på den i bild tråden
  • Buttelina
    Snorky skrev 2007-12-29 16:51:03 följande:
    åhhh... tack! Fast jag blev lite besviken... hade önskat den var mörklila... ja, vi får väl se om det blir en sån! Nu var det dock mkt lättare att hålla sig helt plötsligt!
    ja, en mörklila hade varit ännu finare. men jag köpte en till min son och en till min dotter i alla fall
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2