Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

numberone skrev 2008-02-11 13:59:11 följande:
    YES!! Det finns en butik till som jag inte varit i annars får jag beställa den via nätet, det går ju också...
    den är så söt
  • Buttelina
    numberone skrev 2008-02-11 14:07:56 följande:
    Hmm det verkar inte gå att beställa bara club-kort på nätet?! Jag får bara upp med kredit på ansökan hela tiden
    ansök i butik istället! mycket enklare tycker jag. tog bara nån minut.

Om du vill kan jag köpa bodyn och skicka till dig! blir ju bara 11kr i frakt då! Jag ska till lindex imorgon...
  • Buttelina
    Milda79 skrev 2008-02-11 15:39:12 följande:
    Alltså syns det på nåt sätt att man redan använt dem när de drar lindex-kortet?
    näpp. igår handlade jag med kupong, sen skickade jag fram min mamma, och sen min systerdotter går hur bra som helst att göra det samma dag!
  • Buttelina
    amar skrev 2008-02-11 15:43:14 följande:
    haha blev så nojjig idag när jag handlade med kupong på lindex. hon i kassan frågade om mitt postnummer..hmmm är det nån mer som varit med om det??haha dem kanske kollar upp oss nu ju
    hhmmm, det var skumt
  • Buttelina
    Milda79 skrev 2008-02-11 15:47:21 följande:
    Okej och de använde alltså ditt lindex-kort alla gångerna?
    japp
  • Buttelina
    Kayn skrev 2008-02-11 15:55:41 följande:
    Nu har jag lagt in dagens shopping i bildtråden
    får man ta de tv å olika kupongerna på samma plagg ?
  • Buttelina

åhh, det har kommit in en jättefin lila kjol med lila blommor och limegröna kantband! sååå fin!! Köpte för 3 kuponger till idag

• Buttelina
    Malwa skrev 2008-02-11 20:04:21 följande:
    Kan bara tala om för er att jag använde samma bonuskupong i självscanningen på coop 2ggr, och månaden efter blev jag uppringd av en människa som hade detta i sin dator, och hon förklarade att så här fick man verkligen inte hålla på, skulle detta hända igen skulle mitt medlemsskap raderas + att det anmäls till polisen.Bara en liten varning till er som använder väldigt många kuponger!
    men det står på den kupongen att den bara gäller en gång!
    daphniamagna skrev 2008-02-11 19:54:47 följande:
    menar du den?www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...
    Nä, bild på kjolen finns i bildtråden
    numberone skrev 2008-02-11 20:11:59 följande:
    En sak tänkte jag på...det står väl inte på kupongen "gäller endast en gång/ hushåll" ? Då måste man ju egentligen få använda dem hur mycket man vill ju
    Nä det står "endast en gång per köptillfälle"

Angående detta med kupongen. jag glömde lämna fram kortet både igår och idag... de drog rabatten ändå.
  • Buttelina
    Lissen skrev 2008-02-11 21:03:42 följande:
    Vågade bara använda 1 kupong idag. Har använt 5 tidigare totalt. Helt plötsligt pep det till och då tittade hon på skärmen och frågade efter mitt postnummer; jag såg helt oförstående ut och då sa hon att det är en kampanj de håller på med...hmm.På ett annat Lindex häromdagen sa det att det är ju självklart man bara kan använda kupongen en gång eftersom det står ett köptillfälle, och att detta skulle man kunna förstå själv. Hon varnade mig och sa att "tänk om företaget kommer på detta missbruk".Problemet är ju som några redan varit inne på är ju att "ett köptillfälle" verkligen kan tolkas på 2 olika sätt. De borde vara lite klarare i sin text tycker man.
    men det står inte "ett köptillfälle" det står "per köptillfälle" ...

Det pep till på mig också och hon frågade bara om jag vill lämna mitt postnr. så det gjorde jag. jag och kassörskan pratade lite om allt möjligt så jag glömde lämna fram kortet, så det har inte alls med det att göra!
  • Buttelina
    Milda79 skrev 2008-02-11 21:04:35 följande:
    Tröjan som Buttelina visar i bildtråden (med fjärilar) var ju superfin! Den har jag inte sett i butiken här än. Måste hålla utkik efter den! Har du pris på den?
    79.50 t3b2
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2