Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Lissen skrev 2008-02-11 21:15:19 följande:
    På mina 2 olika kuponger står det faktiskt "gäller vid ett köptillfälle", och inte "per tillfälle". Någon som har en ny länk till en sådan kupong kanske...? Vill ju shoppa lite till men är också en av fegisarna!
    Det är sant du har rätt. förlåt Generad. Vi här har resonerat så att en kupong gäller vid ett köptillfälle, saken är den att vi har 10 kuponger som i mina ögon gäller vid 10 köptillfällen
  • Buttelina
    snigelina skrev 2008-02-11 21:05:33 följande:
    Fast om de var begränsade till en gång så borde det vara samma i webshopen, där har ju andra koder varit begränsade till en användning tidigare.
    har dom det?? de andra koderna varit begränsade till en gång?? men då ska man ju inte behöva vara orolig för att dom ska "komma på oss" eller.

måste erkänna att jag oxå är liiite orolig att något ska hända...
  • Buttelina
    pelagonia skrev 2008-02-11 21:36:17 följande:
    Tusen tack !!Du vet inte orange/Blåa ??
    5993740-000 den orange/blå
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-02-12 08:58:10 följande:
    Den kom samtidigt som bodyn med monster på. Samma färger i dem.
    är den gammal då?? vill ju både ha bodyn och jackan då ju
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-02-12 09:06:33 följande:
    Det är den bodyn som lillebror har på sej här. Bilden är tagen i december och då var den inte sprillans ny. Kom kanske i oktober eller november....
    aha, den har jag ju sett ganska nyligen... fattar inte att jag missat hood jackan om nån ser den på sin lindex i strl 80 så hojta till
  • Buttelina
    zasata skrev 2008-02-12 09:53:08 följande:
    rea på dom på kungsg.49,50:-
    åhhh, fanns det strl 80??
  • Buttelina
    zasata skrev 2008-02-12 10:24:40 följande:
    jag köpte en 80.. kan ju kolla om det finns fler.. sen harj ag sätt dom till ordinarei inne i stan.. har du kollat på din lindex?
    gullig du är. jag  har bara kollat på en lindex i stan. ska ringa/ kolla på dom andra...
  • Buttelina
    Smilla75 skrev 2008-02-12 12:56:48 följande:
    Idag försökte en expedit hindra mig från att handla två saker på två kuponger. Endast en per kund sade hon. När jag påpekade att antalet inte var begränsat per kund hämtade hon en kollega som sade samma sak. Jag insisterade, något irriterad, och hon lät mig köpa men sade att det bara var för den gången. Jag berättade att jag kommer i morgon igen och att hon kan ringa deras kundtjänst om hon vill vara bättre påläst till dess.
    hehe, tufft gjort
  • Buttelina
    xenaa skrev 2008-02-12 13:09:02 följande:
    det var verkligen tufft gjort!Jag är en riktigt fegis vågar inte handla med fler än en kupong heehehehe.
    Alltså tre eller fyra av gångerna som jag handlat med kupong har jag inte ens lämnat fram lindex kortet!
  • Buttelina
    Kayn skrev 2008-02-12 13:18:02 följande:
    Och ett mail men dom är ju rätt mycket mer tydliga om vad som gäller, en gång per hushåll och inga kombinationer GO Smilla!!! Handlade oxå på Lindex idag och på ovanvåningen, samma dam som jag gjorde ett par köp hos igår med kuponger, gick det hur bra som helst. Hon skrev förresten in rabatt 100 kr på ett av kupongnr såg jag sen när jag kollade på kvittot, alltså inte två rabatter a 50 kr utan en kod på båda. Jag köpte iaf överdragsbyxorna för 149 kr i strl 86 men i fel färg eftersom dom ännu inte fått in svarta men jag tänkte att har jag köpt dom nu i grönt i rätt strolek kan jag ju byta dom till rätt färg sen eftersom kupongerna snart går ut. Sen på nedanvånignen köpte jag två par strumpor till mig själv och då gick det oxå bra, lite gnissel, att handla men hon i kassan slog in en rabatt/plagg. Min kompis skulle köpa en cardigan innan mig och den kassörskan, dom bytte precis när jag kom fram även om nekarexpediten stod bredvid, gick inte alls med på att kombinera kupongerna. Så hon var ju lite tveksam när jag kom fram men jag sa att det står ju inga andra begräsningar än ord pris och då gick det bra men nekarexpediten tog då telefonen och gick iväg så jag antar hon skulle kolla...... Tänk att det ska vara så lika med bara en stackars rulltrappa mellan
    tack för hojten fick tag i en här i malmö ringde runt till 7 butiker och den sista hade en liten stackare i strl 80
  • Buttelina
    Snorky skrev 2008-02-12 19:23:08 följande:
    den har funnits jättelänge... den reas i "min" butik just nu, men tyvärr fanns inte stl 80 kvar annars hade jag köpt en för jag har dregglat efter den längre, men vintertid tycker jag såna är helt värdelösa.
    ja, jag tänkte ha den nu till våren jag har fått tag i en
  • Buttelina
    zasata skrev 2008-02-12 19:36:02 följande:
    min dotter hade tjocktröjan idag. :)
    hur mycket kostade den fiiina pyjamasen??
  • Buttelina
    snigelina skrev 2008-02-12 19:53:03 följande:
    Visst är den lite molo-ig?
    ja, det var den nu när jag tänker efter
  • Buttelina
    Lissen skrev 2008-02-12 21:08:40 följande:
    Buttelina - vilken tur att du hittade din jacka! Jag var i Solna idag och såg den där nämligen, det fanns bara en kvar i strl 80 så jag tänkte på dig då.Har varit på 4 olika Lindex idag och handlat för 8 kuponger, kände mig riktigt modig idag!
    gud vad gulligt av dig att tänka på mig
  • Buttelina
    Mollie skrev 2008-02-18 00:11:33 följande:
    Vet inte om Alfred vill ha klänning direkt men enfärgat är jag helt inne på. Ska ta både färg och svart/vita så enfärgat blir nog bäst. Funderar även på att dokumentera giraffen han släpar runt på och då med giraffbody, men hur många byten och olika kan man få ta egentligen. Ska ringa fotografen och höra...Men som sagt, ittar inga fian ta-kort-kläder!

detta hade min son på sig hos fotografen. det behöver inte vara enfärgat, det kan bli lite tråkigt tycker jag.
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-02-18 00:26:20 följande:
    Jadu! Jag har samma problem... Skrev det här inlägget i dansktråden ikväll men fick inget napp... Jag kommer inte att köra på enfärgat, men jag vet inte alls vad jag vill ha. Dessutom vill jag gärna att barnen (dotter 3½ och son 7 mån) ska matcha..."Tildamamman skrev 2008-02-17 20:17:18 följande:
    gjorde du? det missade jag helt! vill du ha danska kläder eller?? lite ny småfolk kanske?
  • Buttelina

numberone: visst var pyjamasen söt! Jag är inte särskilt glad för bamse annars, men denna var bara underbar!

Joipoi: Tack för kommentaren om min son i bildtråden En liten trött kille var det

• Buttelina
    maggan75 skrev 2008-02-22 22:12:54 följande:
    Jag älskade den pyjamasen Vill ha synd att den inte fanns i 92... tror att 86 är på gränsen :-9
    ja, den var tom liite liten i storleken. men åhh, den var såå fin. jag behöver verkligen inte fler pyjamaser men denna var ju bara ett måste
    JoiPoi skrev 2008-02-22 22:16:05 följande:
    Buttelina: Varsågoood!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2