Kayn skrev 2008-02-12 13:18:02 följande:
Och ett mail men dom är ju rätt mycket mer tydliga om vad som gäller, en gång per hushåll och inga kombinationer GO Smilla!!! Handlade oxå på Lindex idag och på ovanvåningen, samma dam som jag gjorde ett par köp hos igår med kuponger, gick det hur bra som helst. Hon skrev förresten in rabatt 100 kr på ett av kupongnr såg jag sen när jag kollade på kvittot, alltså inte två rabatter a 50 kr utan en kod på båda. Jag köpte iaf överdragsbyxorna för 149 kr i strl 86 men i fel färg eftersom dom ännu inte fått in svarta men jag tänkte att har jag köpt dom nu i grönt i rätt strolek kan jag ju byta dom till rätt färg sen eftersom kupongerna snart går ut. Sen på nedanvånignen köpte jag två par strumpor till mig själv och då gick det oxå bra, lite gnissel, att handla men hon i kassan slog in en rabatt/plagg. Min kompis skulle köpa en cardigan innan mig och den kassörskan, dom bytte precis när jag kom fram även om nekarexpediten stod bredvid, gick inte alls med på att kombinera kupongerna. Så hon var ju lite tveksam när jag kom fram men jag sa att det står ju inga andra begräsningar än ord pris och då gick det bra men nekarexpediten tog då telefonen och gick iväg så jag antar hon skulle kolla...... Tänk att det ska vara så lika med bara en stackars rulltrappa mellan
tack för hojten

fick tag i en här i malmö

ringde runt till 7 butiker och den sista hade en liten stackare i strl 80