• Line80

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

åhh dom vill jag se bild på.. har oxå Ica Maxi här ska kolla när vi åker om en stund men som vanligt är det säkert så urplockat redan här i storstan men hoppas dock på att hitta ett par till mej själv.

Snorky skrev 2007-12-15 12:32:38 följande:
    åhhh... idag har jag köpt något så sött så sött... varsit par lackskor åt mina grabbar! De hade halva priset på skor på Ica Maxi här, så jag kunde inte låta bli!
  • Line80

Bilar är det enda jag kan tänka mej att han kan få på kläder då jag tycker "Cars" är rätt söta Men spindelmannen som jag vet han skulle vilja ha får han klara sej utan.. varför förstöra en tröja med ett sånt fult tryck lixom då får han hellre en spiderman motorcykel att leka me.

Snorky skrev 2007-12-14 23:20:32 följande:
    Klart vi har bra smak!  Neo är också tokig i bilar... jag hade inte köpt blixten för min skull om man säger så! Neo får tröjan nu för jag har köpt så mkt kläder i julklapp åt honom med diverse favvosaker på! Traktortröja från lollopard, bilar-kalsonger, polis-tröja, polispyjamas, byggare bob-strumpor etc.
  • Line80

min dotter föddes 7 sept å på hennes första overall hade vi 62/68 hon va precis medelstor vid födseln.

Maria Seg skrev 2007-12-15 15:05:09 följande:

Ett barn som föds i mitten av aug, vad har det frö str i overall när det blir overalldags typ sen okt först här i gbg eller nov. Jag menar då riktigt tjock overall. Innan dess har man ju fleece. Tänkte köpa en på rean ev till nästa barn!
  • Line80

Colin har oxå blivit inspirerad av spindelmannen från bästisen på dagis.. han tyckte oxå det va läskigt innan, men jag har sagt att han får ha blixten mc queen ist å så har jag sagt till alla som köper saker till mina barn att spindelmannen kläder och barbie kläder kommer inte in i deras garderober dum mamma jag är va!

Snorky skrev 2007-12-15 22:29:13 följande:
    min pappa kom hem med ett helt lass spindelmannen-kläder från Kina! Gissa vem som var i himmelriket sen?!? Nu ska han ha sin spindelmannenjacka så fort vi ska gå ut! Men ibland lyckas jag övertala honom att det faktiskt är spindelnät på hans Spyder-jacka också Det är barnen på dagis som påverkat honom... för ett par månader sen tyckte han spindelmannen var läskig och det tyckte jag var jätteskönt!
  • Line80

japp precis det är då jag är framme å tar det i 44 som e kvar.. blir skit bra till dock-kläder här hemma å mkt sötare och dessutom BILLIGARE än dock-kläder

Snorky skrev 2007-12-19 21:03:50 följande:
    det finns en hel del i stl 44 på lindex... det har jag sett... speciellt på reorna kommer såna plagg fram, inte så många som shoppar så smått.
  • Line80

verkar vara kupong dax igen, min mamma fick en 30% kupong idag på valfritt plagg gäller tom 24 dec!

• Line80

blev ingen rea shopping för mej idag, utan smaskiga nyheter ist
    två nya trikå kjolar som tillhör dessa tröjor http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=1264730&parentid=0&color=607909&NewView=true

en ljusgrön kjol med rosa regn moln och rosa kantband samt en brun med cerice och orange retro blommor på.. matchar denna tröja http://www.lindex.se/Archive/ProductImages/S0000005970056_F_W30_071219105436.jpg
    såå fina men tyvärr har jag glömt min kamera hos föräldrarna

• Line80
    astrid33 skrev 2007-12-28 13:05:55 följande:
    Visst ska man tvätta snigelbodyn med vit tvätt?????
    jag tvättar tröjan i ljus tvätt.
  • Line80
    aneka skrev 2007-12-27 22:13:28 följande:
    åååååååååååååå va jag hatar alla reor, jag vill ha massa vårnyheter NUUUU
    har redan börjat komma in.. jag har redan sett en massa fint å köpt en del
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2