För alla oss som gillar Lindex. Del 2
åhh dom vill jag se bild på.. har oxå Ica Maxi här ska kolla när vi åker om en stund men som vanligt är det säkert så urplockat redan här i storstan men hoppas dock på att hitta ett par till mej själv.
åhh dom vill jag se bild på.. har oxå Ica Maxi här ska kolla när vi åker om en stund men som vanligt är det säkert så urplockat redan här i storstan men hoppas dock på att hitta ett par till mej själv.
Bilar är det enda jag kan tänka mej att han kan få på kläder då jag tycker "Cars" är rätt söta Men spindelmannen som jag vet han skulle vilja ha får han klara sej utan.. varför förstöra en tröja med ett sånt fult tryck lixom
då får han hellre en spiderman motorcykel att leka me.
min dotter föddes 7 sept å på hennes första overall hade vi 62/68 hon va precis medelstor vid födseln.
Maria Seg skrev 2007-12-15 15:05:09 följande:
Colin har oxå blivit inspirerad av spindelmannen från bästisen på dagis.. han tyckte oxå det va läskigt innan, men jag har sagt att han får ha blixten mc queen ist å så har jag sagt till alla som köper saker till mina barn att spindelmannen kläder och barbie kläder kommer inte in i deras garderober dum mamma jag är va!
vet nån om den där bruna djur omlott bodysen finns i strl.44?
japp precis det är då jag är framme å tar det i 44 som e kvar.. blir skit bra till dock-kläder här hemma å mkt sötare och dessutom BILLIGARE än dock-kläder
verkar vara kupong dax igen, min mamma fick en 30% kupong idag på valfritt plagg gäller tom 24 dec!
blev ingen rea shopping för mej idag, utan smaskiga nyheter ist
två nya trikå kjolar som tillhör dessa tröjor http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=1264730&parentid=0&color=607909&NewView=true
en ljusgrön kjol med rosa regn moln och rosa kantband samt en brun med cerice och orange retro blommor på.. matchar denna tröja http://www.lindex.se/Archive/ProductImages/S0000005970056_F_W30_071219105436.jpg
såå fina men tyvärr har jag glömt min kamera hos föräldrarna