• Line80

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Snorky skrev 2008-01-31 21:47:26 följande:
    risken är nog inte så stor om du inte utmärker dig väldigt! Men vad ska de säga? Det står ingenstans att man bara får utnyttja en kupong. Det står inte heller att man bara får använda en kupong per köptillfälle. Så egentligen skulle man kunna skriva ut 20 st och gå dit o plocka kläder för 1000:- utan problem! Men det är nog ingen som vågar göra det!
    fast det står ju att det gäller vid ett köptillfälle på den.. så jag tror inte man kan använda mer än en kupong åt gången.. även om man kan använda dom flera gånger efter varann
  • Line80
    denna där skrev 2008-01-31 22:16:51 följande:
    Svar på #3019 ja men det betyder ju att man inte kan återanvända DEN kupongen, men har man 3 till i bakfickan så är ju inte det samma kupong utan en helt annan...Jag fick ju en kupong på mailen, en likadan med annan internet kod här och sen kom en i brevlådan...jag har således 3 helt olika kuponger som jag borde kunna använda samtidigt, men jag tror inte jag får det
    nej för då kommer dom säga att det bara gäller vid ett tillfälle e jag rädd
    jag ska iaf göra som så att jag betalar en grej i ena kassan å nästa i den andra hehe.. sen ska jag göra så på alla som har mer än en kassa
  • Line80
    seSSa skrev 2008-01-31 22:52:42 följande:
    jag var inne på lindex idag o frågade om man fick kombinera de man fått me mailen, dvs de som ni delat me er här, och hon sa att d var helt okej! lite tips bara
    menar du att man kan använda 3 kuponger samtidigt typ?
  • Line80
    seSSa skrev 2008-01-31 22:52:42 följande:
    jag var inne på lindex idag o frågade om man fick kombinera de man fått me mailen, dvs de som ni delat me er här, och hon sa att d var helt okej! lite tips bara
    jag är dock inte säker på att de kommer vara lika "snälla" på alla Lindex.. dom brukar ju ha olika åsikter om allt när det gäller rabatter så...
  • Line80

Nu har jag använt 3 kuponger.. å shoppat jätte billigt! Använde dom dock inte samtidigt utan i olika kassor
    Bild i bildtråden

• Line80
    Buttelina skrev 2008-02-07 21:19:09 följande:
    idag har kupongshoppat bilder finns i bildtråden Tunikorna är sååå fina!
    åhh dom va jätte fina, vart hittade du dom? blir ju perfekt alla hjärtans present
  • Line80
    Buttelina skrev 2008-02-07 21:32:45 följande:
    dom kostade 79.50 och fanns än så länge i dom färgerna. så fint med matchande strumpor
    men vart i landet fanns det?
  • Line80
    Mstery skrev 2008-02-08 16:52:52 följande:
    Jag skulle köpa skalbyxor nyss... gav henne 2 kuponger med olika koder. Sa det till henne med att dom är olika. Men neeej det gick inte. Jag sa att det står inget på dom om att man inte får använda dom ihop. Nope..kärringen hade bestämt sig för att det inte gick. Bara vid ett köptillfälle. Sa till henne att det här är ETT köptillfälle. Nej nej...  Sen sa jag att jag vet fler som har fått använda 2st men då har dom gjort fel enligt kärringen. Aja jag skiter i om jag blir igenkänd när jag går dit varje dag nu med en kupongjävel för tro mig det kommer jag göra.. jag ser det som min hämd.. muahahahaha!
    får man fråga i vilken butik det va?
  • Line80
    snigelina skrev 2008-02-08 18:55:06 följande:
    Sandra G skrev 2008-02-08 18:41:20 följande: Vi tog också 104, men de är för långa. Ska köpa ett par till i 98 istället.. Hon är 94 cm lång.
    så bra då ska jag ta 98 till min me
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2