• Line80

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Snorky skrev 2008-02-08 22:13:47 följande:
    80 räcker gott o väl. Min 77 cm´s kille har 80 på sina och de är STORA! De ska ju gå i de och då får de inte vara för stora när de dessutom är lite ostadiga. Jacka kan du nog gå upp i 86 om du vill.
    hihi strl.80 kunde Colin ha tills i höstas så 80 tror jag me på de räcker som sagt läänge.. nu ska jag köpa 98 i nästa par..
  • Line80
    solida skrev 2008-02-09 23:42:44 följande:
    Åh så fina!! Tyvärr inte rätt storlek, annars hade jag köpt dem till sonen, jag är just nu en riktigt sucker för strumpbyxor. Men ska se om jag hittar dem i nån butik och kolla om de råkar vara stora i storlek...
    strumpbyxor har mina barn alltid kunnat ha en strl. mindre i oavsett vart jag köpt dom. tycker inte det är snyggt när de korvar sej heller..
  • Line80
    elin87 skrev 2008-02-11 19:44:01 följande:
    jag köpte ett par i strl 80 på ringen idag
    använde du några kuponger då å vet hur dom är där i ringen? det är nämligen min närmsta butik från jobbet å jag tänkte försöka använda två olika kuponger där (om jag vågar)
  • Line80
    Buttelina skrev 2008-02-12 09:10:52 följande:
    aha, den har jag ju sett ganska nyligen... fattar inte att jag missat hood jackan om nån ser den på sin lindex i strl 80 så hojta till
    såg den idag på rea.. kommer inte ihåg priset men tror 79:-
  • Line80

idag tog jag modet till mej å använde de två kupongerna med olika koder samtidigt.. det gick fin fint

• Line80
    Känslan skrev 2008-02-12 19:19:37 följande:
    I dag har jag varit och Lindexfyndat.3 bodys för 19.50 st =) Hittade nya bodys för pojkar med moln och flygplan,jättefina.
    den va lite småfolk inspirerad, vit me bruna kantband.. såå fin ska köpa den imorgon
  • Line80
    Jen80 skrev 2008-02-12 19:53:36 följande:
    Svarar här för de som undrar om Liams tröja. Fanns från stl 86 och uppåt (vet inte hur långt upp). Fanns i den senapsgula med brunt, grön med orange kant (har jag för mig det var, eller rödorange kant) och sen kan det nog ha funnits i nån rosa eller nåt. Inget för mina pojkar iaf ...Kostade 79.50 kr. Med ett par strumpor till så blev det 4,50 kr med kuponger .
    tack för svar, bra om man skriver med pris och strl när man lägger in bilder så slipper man alla sånna frågor..  
    den va jätte fin hoppas på hitta imorgon!
  • Line80

asså nu vet jag inte om detta redan skrivits om.. för jag har inte läst ikapp ännu men är det sagt av kundtjänst att man ej får använda kupongen för mindre än 50:- ?
    Jag har använt säkert 5 kuponger idag på olika ställen å på två ställen har jag blivit nekad att man måste handla för minst 50:- då hade jag en grej som kostade 49,50:- så det fick jag inte handla. mendans på tre andra ställen gick det hur bra som helst att göra så.

• Line80

har den bruna djur mössan kommit till butik än? jag har letat på 5 olika butiker idag i sthlm utan resultat även efter setet me linne och underbyxor samt den fina mönstrade tröjan i samma stil men ingenstans i city finns de

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2