Inlägg från: denna där |Visa alla inlägg
  • denna där

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Svar på #2156
    annlu748 skrev 2008-01-08 18:14:40 följande:
    Jag letar också efte hängselbyxorna men hittar ingenstans, Var kan torget tänkas vara någonstans i Sverige? =)
    Ale torg i nödinge!

Vilken storlek behöver du?
    Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • denna där

Inte ska det hänga velorbyxor på galge här i nödinge när familjeliv vill ha Då får man rycka ut som veloursnickishjältinna minsann

• denna där
    Svar på #2187
    Baby-pojk

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1266747&parentid=0&color=1265862&NewView=true
    FrogLeg skrev 2008-01-09 13:33:26 följande:
    Hittade du dom i webshoppen? var isåfall?denna där skrev 2008-01-09 12:32:13 följande:
  • denna där
    Svar på #2189
    Ja visst e det surt...min snubbe kan ju fortfarande ha 80 på byxor så för mig e det lugnt *nanananana* *räcker ut tungan*
    FrogLeg skrev 2008-01-09 13:43:56 följande:
    Tackar. Himla synd att baby byxorna endast går till stl 80! Bodyna finns ju till stl 92 hmmmAnnars var dom fina.denna där skrev 2008-01-09 13:40:25 följande:
  • denna där

*upphånglad*

Vassegoa!!

• denna där

pssst! Man får inte anonsera eller efterfråga saker i trådar på familjeliv!
    Anmäl era egna inlägg så ni inte åker på varningar!

• denna där
    Svar på #2254
    Det får man inte göra nej, därför ska ju båda anmäla sina egna inlägg
    tråden kommer inte stängas på grund av det! Traderatråden däremot är mer "känslig" så den har dom ju stängt vid några tillfällen på grund av samma saker...
    miniGrynet skrev 2008-01-10 20:53:18 följande:
    Jag tror att även de inlägg då man frågar om någon kan handla åt en och skicka är "förbjudna" också? Kan ha fel, men har för mig det. Synd om tråden stängs pga det.
  • denna där

Kolla in priset dessa är uppe i på tradera

www.tradera.com/3st_plysch_byxor_stl_80-auktion-55396896

Helt sjukt, alltså verkligen...högre än vad dom kostar liksom!!
    och det är ju inte direkt en byxa som är svår att få tag på, alla lindex har väl dessa som typ baskläder??

• denna där
    Svar på #2262
    Ja typ
    miniGrynet skrev 2008-01-10 22:30:40 följande:
    Jösses! Ja, en del vill ha... Nypriset är väl ca 140 kr?
  • denna där
    Svar på #2265
    Jasså går inte dom bruna att få tag på?
    tror nog min lindex har de flesta färger men det var ju ett tag sen jag köpte de byxorna i brunt, svart och grått...

Jag har tydligen en bra lindex här, ska kanske sluta berätta var jag bor för då kanske min lindex blir upptäckt och då är den ju inte lika bra längre
    snigelfart skrev 2008-01-10 22:49:02 följande:
    Bruna finns inte att få tag på så det kanske är det som trissar priset. Sen vet jag har en del resonerar på Tradera, man SKA vinna till vilket pris som helst! Vilket guldläge för köparen!Ang mitt inlägg tidigare ikväll om de bruna velourbyxorna. Jag tog en sväng till köpcentrat nu på kvällen och där hade de fått in ett par bruna velourbyxor t3b2 i stl 68 som jag ville ha! Ett par fanns och tydligen ett återköp för lappen var halv och priset skrivet för hand. Ibland har man tur!Köpte dem, ett par rosa byxor och sen bodyn med vita elefanter, rosa bakgrund och bruna muddar och halsringning. Känner mig supernöjd. Det var någon mening med den resan!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2