Inlägg från: denna där |Visa alla inlägg
  • denna där

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Svar på #3059
    LaFontaine skrev 2008-02-01 14:18:08 följande:
    ch framförallt var det en mycket god ursäkt för att köpa en tröja till
    Jo men syskonen måste ju ha likadana
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111370&prodid=1265856&parentid=0&color=1100187&NewView=true

1 i storlek 86 och 1 i storlek 122
    Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • denna där
    Svar på #3063
    snigelina skrev 2008-02-01 15:10:42 följande:
    Fast de hade samma system i höstas, dvs 50 kr-kuponger som kunde utnyttjas flera gånger och med olika koder i webbutiken.Jag har använt tre kuponger i butik och tre i webbutiken nu.
    men du gör olika köp varje gång i webbutiken då?
    Då tillkommer väl 19 kr per köp? Då får man ju inte 50 kr rabatt...
    *lurar på hur jag kan köpa så mkt som möjligt så billigt som möjligt*
  • denna där
    Svar på #3068
    snigelina skrev 2008-02-01 15:22:57 följande:
    Ja, då tillkommer 19 kr/köp, men att ta bussen ner till butiken kostar 16 kr + tid.. Fast av nån anledning så blev det ingen expeditionsavgift på det ena köpet..
    Vilken tur! Då tjänade du ju bra på det iom att du slapp en expeditionsavgift!
  • denna där
    Svar på #3067
    Lokatt skrev 2008-02-01 15:18:08 följande:
    borde inte den här bli konstig med pyxor till? Typ 2/3 borde ju inte synas..? Nån som provat?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Jo jag såg den i affären idag, jättesöt men som du säger elefanten försvinner ju...
    Det är samma med giraffbodyn, jättesöt men utan byxor i så fall
  • denna där
    Svar på #3091
    3 barns mor skrev 2008-02-01 21:37:03 följande:
    hade du två från mail eller ?denna där skrev 2008-02-01 13:57:20 följande:
    Nej jag vågade inte det Jag fick en på posten som jag använde tillsammans med en som jag skrev ut från internet...
  • denna där
    Svar på #3095
    Buttelina skrev 2008-02-01 21:57:11 följande:
    var det samma kod på dom???
    Nej det tror jag inte det var...men jag är inte säker!
  • denna där

Idag utnyttjade jag två kuponger till
    2 tröjor till grabbsen, en i storlek 86 och en i storlek 122.
    Likadana som jag köpte igår fast då köpte jag orange
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111370&prodid=1265863&parentid=0&color=1265862&NewView=true

Kassörskan menade att man bara får utnyttja en kupong per köptillfälle men jag frågade henne var det stod "det står ju här på kupongen" Nej det står "gäller vid ett köptillfälle" vilket innebär att jag inte får använda DEN kupongen mer svarade jag...

"ja...jo så skulle man ju kanske kunna tolka det men jag vet ju att det inte är så dom menar"

Okej, men vill du att jag bara ska köpa en tröja nu och sedan ställa mig i kön för att köpa den andra sen?

"näe...jag kan ju ta båda nu men egentligen så är det ju så som jag säger..."

Eh, eller hur!

• denna där
    Svar på #3139
    JoiPoi skrev 2008-02-02 21:21:10 följande:
    Man kan väl inte lämna flera kuponger åt gången?! Det står ju på kupongen, då får man gå på olika lindex
    Var står det på kupongen?
    Det står att kupongen gäller vid 1 köptillfälle men inget om att t.ex "endast en kupong per köptillfälle"
  • denna där
    Kayn skrev 2008-02-02 21:53:29 följande:
    Har du testat med fler på en gång då?
    Jajjemensan 2 gånger
    JoiPoi skrev 2008-02-02 21:56:00 följande:
    denn där: Hehe jo okej då "vid ett köptillfälle"
    Jo men vid ett köptillfälle innebär ju att den kupongen inte går att använda fler gånger, men har jag fler i bakfickan kan dom ju inte säga något
  • denna där
    Svar på #3156
    Buttelina skrev 2008-02-02 22:16:32 följande:
    så nu har jag lagt in lite bilder i bildtråden. alltså ni som använt rabattkupongen flera ggr, är det samma kod på dom kupongerna?? kan det inte hända något om man gör så?? annars kan man ju skriva ut 10 kuponger och använda alla tio olika gånger???!! men det är väl inte möjligt?
    Vad ska hända? Jag bryter inte mot några regler, det står ingenstans att man bara får använda en kupong per person/lindexkort.
    E dom så dumma att dom skickar ut en kupong med 50 kr på och inga restriktioner får dom väl skylla sig själva
    Hade det däremot stått "endast en kupong per person" i mailet eller så då är det en annan sak...
  • denna där
    Svar på #3190
    Mollymajs skrev 2008-02-03 15:53:39 följande:
    Någon som kommer ihåg va den prickiga klänningen/ tunika på flick kostade. fanns även en body på t2b3 i samma mönster. de va grå med pita prickar o rosa halsringning?
    Näe, men jag kan kolla på lindex imorgon om du vill...är ganska säker på att den finns kvar på mitt lindex, kan kolla vad den kostade om du vill!
  • denna där
    Svar på #3199
    LaFontaine skrev 2008-02-03 18:33:57 följande:
    Den är så liten att den är skitsvår att läsa in i kassan. Och ja, man ska egentligen bara få en kupong per person.
    Men då får dom ju skriva att man endast får använda 1 kupong en gång och att man inte får skriva ut fler ex
    Å jag fick en i brevlådan och en på posten...
  • denna där

Idag var jag nere på lindex och handlade med kupong
    Jag har handlat med 2 kuponger där 3 ggr nu haft tur med olika kassörskor men den här kassörskan sa att man inte kan ha två kuponger. det står på...
    Var då? "gäller vid ett köptillfälle står det här" ja det vet jag sa jag. Ja så du får bara ha en kupong...
    Men då handlar jag två gånger, jag kan köpa bodyn nu så går jag in till ica och kommer in sen och köper byxorna då sa jag..."eh...ja..jo så får du göra!"
    *suck*

• denna där
    Svar på #3402
    zasata skrev 2008-02-06 15:34:38 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...denna i stl 80.. men skall kolla i nödinge sen om jag hinner .. annars får jag väl skylla mig själv eller något..
    Jag har den i storlek 86 till pojken inköpt på Lindex i nödinge Jag tror nog att det fanns en del av den kvar så den finns nog i storlek 80 här.
  • denna där
    Svar på #3430
    zasata skrev 2008-02-06 22:00:40 följande:
    jag fick tag i min bodu idag! ute i nödinge... tvingade mamma stanna till påvägen till min bror.. så blev 3 bodys för 80spänn
    Ah, jag var för sen Vad bra att du hittade den! Visst e lindex nödinge bra
  • denna där
    Svar på #3460
    milimina skrev 2008-02-07 10:55:55 följande:
    är det någon som har koden till de där 10% man får första gången man handlar i webshopen? jag hade sparat papperet men en yngre förmåga i familjen har... omplacerat det. *suck*tänkte handla lite grejs, synd bara att man inte kan använda båda kupongerna också.
    jag har en kod på 10% E22110
  • denna där
    Svar på #3482
    snigelfart skrev 2008-02-07 13:32:05 följande:
    Haha den var bra. Men jag måste fråga en sak ang kupongerna. Ni som får dem via mail, skriver ni bara ut dem i svartvitt och lämnar i kassan? Har ju skrivit ut från länken här och jag har ännu inte vågat använda dem. Kan de dessutom inte se i kassan om man är kreditkund eller inte. För svaret jag fick från kundtjänst är att det är enbart kreditkunder som har fått den här kupongen nu. Jag frågade nämligen varför jag inte får alla erbjudanden och fick till svar att jag skulle reg mobil eller mail och dessutom så gjorde de skillnad på kreditkunder och ickekreditkunder.
    Jag skriver inte ut på färgskrivaren utan på laserskrivaren så lappen blir svartvit!
  • denna där
    Svar på #3487
    Nea 85 skrev 2008-02-07 13:45:29 följande:
    Ja, ni säger det ju själva! Det blir ett NYTT köptillfälle om man använder den igen, dvs. 2 eller flera KÖPTILLFÄLLEN och det står på endast ETT köptillfälle. Annars borde det ju stått typ "Endast en kupong per köptillfälle".Det är inte så att jag tycker ni gör fel på nåt sätt, tycker det är klantigt av lindex att skicka ut en sån kupong på mail, så de får väl skylla sig själva. Det är bara jag som är lite nojig och rädd för att man inte får göra så och "åka dit" på det och typ få betala tillbaka eller nåt?? Att det typ räknas som fusk??Annnars kan jag ju gå in på olika lindex och bara hämta ut typ gratis mössor och strumpor och sånt i mängder och det är väl knappast meningen?
    Men det blir ju flera kuponger om man skriver ut flera kuponger och på varje sån kupong står det att den gäller vid ett köptillfälle.

Hade Lindex skrivit i mailet att man endast får skriva ut 1 kupong så är det ju en annan femma men det står ingenstans, inte heller att man inte får använda flera kuponger.
    Sen att det  inte är meningen att man ska göra så...så är det säkert men varför rättar dom inte till det då, det var ju samma sak med mailkupongen i höstas
  • denna där

Jo kuponger, kuponger och erbjudanden finns ju av en anledning
    Dom får kunder till sina butiker och tanken är ju att man ska köpa mer för att det är billigt

• denna där
    Svar på #3949
    charmmiss skrev 2008-02-12 12:01:44 följande:
    nu har jag fått tre 50kr kuponger på kappahl.En till mailen, en hemskickad och en till mobilen.Men jag förstår inte riktigt, checken som är skickad till mailen står det max en per kund, men inte den som är hemskickad eller till mobilen. menar de att man bara får utnyttja en av dem, eller får man använda alla?
    Jag utnyttjade SMSet idag och det var inga problem. Sedan gick min syster in och köpte en grej och visade upp mitt SMS och fick rabatt även hon
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2