För alla oss som gillar Lindex. Del 2

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111370&prodid=1265856&parentid=0&color=1100187&NewView=true
1 i storlek 86 och 1 i storlek 122

Idag utnyttjade jag två kuponger till
2 tröjor till grabbsen, en i storlek 86 och en i storlek 122.
Likadana som jag köpte igår fast då köpte jag orange
www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111370&prodid=1265863&parentid=0&color=1265862&NewView=true
Kassörskan menade att man bara får utnyttja en kupong per köptillfälle men jag frågade henne var det stod "det står ju här på kupongen" Nej det står "gäller vid ett köptillfälle" vilket innebär att jag inte får använda DEN kupongen mer svarade jag...
"ja...jo så skulle man ju kanske kunna tolka det men jag vet ju att det inte är så dom menar"
Okej, men vill du att jag bara ska köpa en tröja nu och sedan ställa mig i kön för att köpa den andra sen?
"näe...jag kan ju ta båda nu men egentligen så är det ju så som jag säger..."
Eh, eller hur!
Idag var jag nere på lindex och handlade med kupong
Jag har handlat med 2 kuponger där 3 ggr nu haft tur med olika kassörskor men den här kassörskan sa att man inte kan ha två kuponger. det står på...
Var då? "gäller vid ett köptillfälle står det här" ja det vet jag sa jag. Ja så du får bara ha en kupong...
Men då handlar jag två gånger, jag kan köpa bodyn nu så går jag in till ica och kommer in sen och köper byxorna då sa jag..."eh...ja..jo så får du göra!"
*suck*
Jo kuponger, kuponger och erbjudanden finns ju av en anledning
Dom får kunder till sina butiker och tanken är ju att man ska köpa mer för att det är billigt