Inlägg från: denna där |Visa alla inlägg
  • denna där

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Tipsar om velourbyxor med stjärna som finns på tradera

BYXOR VELOUR PAKET 80 LINDEX MM

Jag budade men jag har lite svårt att sätta på sonen rosa byxor...
    tröjor går bra men just byxor...näe...

var det inte någon här som sa att dom svarta var svåra att få tag på?

(inte min auktion)

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • denna där
    Svar på #2392
    havre skrev 2008-01-14 20:55:54 följande:
    här kommer det ett tipps...Inte min auktion så klart.www.tradera.com/BYXOR_VELOUR_PAKET_80_LINDEX_...
    hehe, vi tipsade ju om samma
    jag sålde ju ett par igår på tradera, bruna storlek 74 för 51 kr...det är mer än jag gav för dom ju å dom är begagnade...
    Så det gäller ju att sätta rätt rubrik helt klart för jag tror den säljaren hade fått mkt mer om hon ändrat rubriken lite...
  • denna där

*fnys* jag var till en annan lindex igår och hittade ett par byxor på rea.
    De var i fel storlek men jag köpte dom ändå för att chansa...
    Det gick ju så klart inte så jag gick ner till min lindex och frågade om jag kunde byta storlek för dom hade rätt storlek...
    nej det gick ju inte om jag inte betalade mellanskillnaden för dom hade ju inte rea på sina...

Vad spelar det dom för roll?? Dom kommer ju ändå sälja dom jag lämnade tillbaka för ord. pris (även om jag betalade rea pris) eftersom dom inte har rea på dom byxorna...
    Så surt!

• denna där

äsch jag var för sen

• denna där

Ja idag var det halva rea priset så jag handlade för 750 kr
    Fick även de häftiga pyjamasarna!

Såå nöjd med att fynda billigt

• denna där

Tänkte på det med pyjamasarna/bodysuitsen.
    Jag upplevde dom som jättestora! Jag köper ju 86 på tröjor (92 på flick) och köpte 86 även på pyjamasen men han drunknade i den så den får jag antigen spara och köpa ny i storlek 80 eller byta...kan inte bestämma mig där

• denna där

wiie, var så exalterat över rean så jag åkte dit en sväng till (skulle byta pyjamasarna/bodysuitsen egentligen...men jag glömde dom )
    Tänkte köpa den vita bodyn med blåa stjärnor till ord. pris men blev glatt överaskad när den också var på REA så den kostade 20 kr å jag som var beredd att betala 60 kr

• denna där
    Svar på #2572
    Bobbylina skrev 2008-01-22 12:08:29 följande:
    hejsan! har en fråga som jag hoppas någon kan svara på, har lindex slutat med de svarta plyschbyxorna med stjärna på? har varit på 2 olika lindex o där har dom inte funnits.. enklaste vore ju o fråga själv i butiken men men..latmask orkar inte åka iväg!
    Näe jag har sett dom men dom är slut på de flesta ställen jag sett...
  • denna där
    Svar på #2620
    Mollie skrev 2008-01-22 22:39:58 följande:
    Kollade min 80 plyschisar och de är bra mycket kortare än 86 (flick)! Var iaf i Gävle i söndags och de hade inte ett enda på par kvar under 104!! Det fanns ett par orange i 98 bara! Så är fortfarande kvar på rutan ETT!
    Bilden “http://www.familjeliv.se/hem/denna_dar/gallery/phpbochx4.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Här är ett par velour muddbyxor med stjärna storlek 80 och ett par plyschbyxor med resår vid foten storlek 86.
    Dom är exakt lika stora hemma hos mig i alla fall!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2