• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

numberone skrev 2008-02-10 21:54:34 följande:
    Skulle jag kunna låna min mammas lindex kort ifall jag betalar kontant? Jag har inget kort än... VIll inte ha ett som man måste ha pengar på eller som man får på räkning sen...

det funkar nog, de vet ju inte vem du är Det finns clubkort utan kredit-funktion. Det kan du skaffa i kassan... de knappar in dina uppgifter o sen kommer det hem ett i brevlådan inom 2 veckor.

numberone skrev 2008-02-10 22:03:02 följande:
    Ytterligare en fråga... det registreras inte att man har utnyttjat en kunpong en gång så man blir nekad nästa eller (känner mig som värsta snålisen)

med tanke på att det finns de som har utnyttjat över 10 kuponger så, NEJ! Möjligt att det registreras kanske, men inte så att Lindex-personalen ser det o nekar iaf.

numberone skrev 2008-02-10 22:07:49 följande:
    haha en fråga till kan man bara använda kupongerna ifall man betalar med sitt lindex kort?!
    Nej
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Ciccilionaa skrev 2008-02-10 23:59:16 följande:
    Har undrat ett tag varför jag inte får ngr erbjudanden längre, då jag brukar använda dem flitigt, men tänkte att de kanske inte kommit igång efter jul....Men uppenbarligen får ni andra erbjudanden?Vad kan vara fel??Ngn annan i samma sits??C
    jag har inte heller fått några, men jag tycker inte det spelar någon roll då det alltid länkas till kupongerna här i tråden, så då kan man ju ta de om man vill ha de.
  • Snorky
    numberone skrev 2008-02-11 14:34:05 följande:
    Då får man bonus på allt man handlar i allafall även om det står att det bara är när man har kredit som det blir bonus....tyckte det var underligt att man inte skulle få bonus på alla korten....
    man får bara bonus när man betalar med kortet, inte annars. Så vanligt clubkort ger INTE bonus. Men du får ju ist hem rabattkuponger typ varje månad om du handlar tillräckligt mycket och regelbundet.
  • Snorky
    numberone skrev 2008-02-11 20:11:59 följande:
    En sak tänkte jag på...det står väl inte på kupongen "gäller endast en gång/ hushåll" ? Då måste man ju egentligen få använda dem hur mycket man vill ju
    precis... med den texten de har så kan de aldrig sätta dit en! De får vara tydligare isf. Det ska stå endast ett köp per clubkort el liknande, typ som det står på kuponger i matvarubutikerna... då står det ju oftast "gäller en gång per hushåll".
    O skulle nån dra in mitt clubkort hade jag  bara skaffat ett på gubben eller nåt! O så kan man kanske bli skötsam!

Sen har det ju varit uppe tidigare... och jag kan säga det igen. Jag har använt flera kuponger sen tidigt i höstas och det har ALDRIG varit något problem. De kanske borde kommit på mig vid det här laget redan isf. Men som sagt, jag tror lite att det är meningen också. För kupongshoppandet ger otroligt mycket. Folk handlar ju alltid mer än vad de hade gjort annars. Jag har faktiskt köpt fler plagg vid varje köptillfälle och inte använt en kupong per plagg, så egentligen tycker jag inte att jag fuskar "så grovt". Jag handlar ju på det viset det är tänkt antar jag... Bara för att man har kupong handlar man lite extra!
  • Snorky
    Buttelina skrev 2008-02-12 08:53:16 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...nån som vet om denna funnits i butik länge?? måste ha en strl 80!!
    den har funnits jättelänge... den reas i "min" butik just nu, men tyvärr fanns inte stl 80 kvar annars hade jag köpt en för jag har dregglat efter den längre, men vintertid tycker jag såna är helt värdelösa.
  • Snorky
    Mstery skrev 2008-02-12 09:53:27 följande:
    lite OT men nu fick jag sms från kappahl med 50kr att handla för
    fick jag också! Plus att jag fick en sån kupong på posten i förra veckan! Jag ska nog bege mig på stan imorrn. Vi har två kappahl på stan så då kan jag shoppa flera gånger! O den ena har tom 3 kassor!! Hihi!
  • Snorky
    deez skrev 2008-02-12 16:10:12 följande:
    om man köper tre betalar för två, får man använda två kuponger då?
    jag köpte tre betala för 2 + ett 2-pack strumpor och fick använda två kuponger.
  • Snorky
    Smilla75 skrev 2008-02-12 16:58:03 följande:
    ibland får man använda två på samma vara, ibland inte.Tre för två går inte, bara ord. pris.
    vadå, t3b2 är ett ordinarie erbjudande och därför gäller kuponger även på det! Så har det alltid varit innan och som sagt, jag fick göra det i förra veckan iaf!
  • Snorky
    Johannas och Elins mamma skrev 2008-02-12 13:29:50 följande:
    hejnån som vet när nya bamse kommer in i affärerna?
    kom hit för flera veckor sen
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-12 19:46:08 följande:
    Här på KappAhl så vill dom se att man raderar smset om det är erbjudande där.
    så är de här på ett kappahl, men då brukar jag flippra med mobilen o låtsas ta bort det! Inte direkt så de säger "får jag kolla så du tagit bort det" eller tar bort det åt en! Men jag tänkte ta det andra kappahl först och så tar jag det med de griniga sist!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2