Nea 85 skrev 2008-02-07 13:45:29 följande:
Ja, ni säger det ju själva! Det blir ett NYTT köptillfälle om man använder den igen, dvs. 2 eller flera KÖPTILLFÄLLEN och det står på endast ETT köptillfälle. Annars borde det ju stått typ "Endast en kupong per köptillfälle".Det är inte så att jag tycker ni gör fel på nåt sätt, tycker det är klantigt av lindex att skicka ut en sån kupong på mail, så de får väl skylla sig själva. Det är bara jag som är lite nojig och rädd för att man inte får göra så och "åka dit" på det och typ få betala tillbaka eller nåt?? Att det typ räknas som fusk??Annnars kan jag ju gå in på olika lindex och bara hämta ut typ gratis mössor och strumpor och sånt i mängder och det är väl knappast meningen?
det kan ALDRIG räknas som fusk så länge de inte har en tydlig text på kupongerna. Den där texten kan tolkas på flera olika sätt. Det är väl ens egna samvete som får styra!
O kuponger har de skickat ut på mailen i flera månader och jag har varje gång använt den fler än en gång utan ett endaste pip från Lindex.
Det finns ju dessutom de i tråden som fått en på posten o en på mailen och sen har det gått bra att använda de vid SAMMA köp! O andra har skrivit ut kuponger med olika rabattkod och använt de vid SAMMA köp utan problem. Så jag ser absolut inget problem i det hela. Det är väl bara att handla på tills Lindex kommer på hur dumma de är som skickar ut på mail, om de nu tycker det är dumt. Det kanske för med sig något positivt i längden?!