• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Coca cola light skrev 2008-02-07 13:19:45 följande:
    En fråga till er som har äldre barn som har typ storlek 98. Hur är mysbyxorna på t3b2 på flickavdelningen? Ska köpa till en pojke som har 98, ska jag då ta strl 98 på byxorna jag har hittat på tjejavdelninegn. Är pojkarnas 98 samma som tjejernas?
    du får gå upp en storlek. Min grabb har 98 från pojk och 104 från flick
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    snigelfart skrev 2008-02-07 13:32:05 följande:
    Haha den var bra. Men jag måste fråga en sak ang kupongerna. Ni som får dem via mail, skriver ni bara ut dem i svartvitt och lämnar i kassan? Har ju skrivit ut från länken här och jag har ännu inte vågat använda dem. Kan de dessutom inte se i kassan om man är kreditkund eller inte. För svaret jag fick från kundtjänst är att det är enbart kreditkunder som har fått den här kupongen nu. Jag frågade nämligen varför jag inte får alla erbjudanden och fick till svar att jag skulle reg mobil eller mail och dessutom så gjorde de skillnad på kreditkunder och ickekreditkunder.

ja, jag skriver ut de i svartvitt och lämnar i kassan, det går hur bra som helst. Den skrivare jag skrivit ut på är dessutom skitgammal för vår andra är färgen slut i, och streckkoden funkar inte att läsa på mina kuponger. Så de tar bara en gammal kupong i papperkorgen o drar ist!

O det är absolut inte enbart kreditkunder som fått kupongerna. Där har isf kundtjänst fel. De skickar ut kuponger utan något mönster... vissa får och vissa får inte.

• Snorky
    zasata skrev 2008-02-07 14:29:18 följande:
    nu fick jag reklam om bhar.. 20%
    ja, den fick jag igår! Då tänkte jag direkt "undra om man kan kombinera med 50-rabatten" Haha... man är helt störd!
  • Snorky
    Nea 85 skrev 2008-02-07 13:45:29 följande:
    Ja, ni säger det ju själva! Det blir ett NYTT köptillfälle om man använder den igen, dvs. 2 eller flera KÖPTILLFÄLLEN och det står på endast ETT köptillfälle. Annars borde det ju stått typ "Endast en kupong per köptillfälle".Det är inte så att jag tycker ni gör fel på nåt sätt, tycker det är klantigt av lindex att skicka ut en sån kupong på mail, så de får väl skylla sig själva. Det är bara jag som är lite nojig och rädd för att man inte får göra så och "åka dit" på det och typ få betala tillbaka eller nåt?? Att det typ räknas som fusk??Annnars kan jag ju gå in på olika lindex och bara hämta ut typ gratis mössor och strumpor och sånt i mängder och det är väl knappast meningen?
    det kan ALDRIG räknas som fusk så länge de inte har en tydlig text på kupongerna. Den där texten kan tolkas på flera olika sätt. Det är väl ens egna samvete som får styra!
    O kuponger har de skickat ut på mailen i flera månader och jag har varje gång använt den fler än en gång utan ett endaste pip från Lindex.
    Det finns ju dessutom de i tråden som fått en på posten o en på mailen och sen har det gått bra att använda de vid SAMMA köp! O andra har skrivit ut kuponger med olika rabattkod och använt de vid SAMMA köp utan problem. Så jag ser absolut inget problem i det hela. Det är väl bara att handla på tills Lindex kommer på hur dumma de är som skickar ut på mail, om de nu tycker det är dumt. Det kanske för med sig något positivt i längden?!
  • Snorky
    snigelfart skrev 2008-02-07 13:50:52 följande:
    Åhhhh vad arg jag blir! Snart klipper jag kortet! Förstår inte vad jag ska ha det till när jag aldrig får några erbjudanden. Tack för era svar iaf.
    ja, men bli inte så arg. Jag förstår att det är frustrerande när de inte är rättvisa men varje månad läggs ju länkar ut till kuponger här i tråden. Ta o skriv ut de och använd de ist!
  • Snorky
    Raira skrev 2008-02-07 14:45:23 följande:
    Lindex tjänar ju på att skicka ut kupongerna så här , fler som köper deras kläder visst till ett rabbaterat pris men de köper mer kläder än utan kupong . Det är nog inget misstag dom har gjort när de skickar ut kupongerna så här . Tänk själv skulle ni shoppa loss så mycket som ni nu gör om ni inte fick dessa kuponger??.
    nä, det är just det jag menar. De tjänar alltid på det på något vis. De få som går o plockar ut gratis efter gratis saker är få. Många kanske köper ett plagg för 150:-, så går kupongen bort och de tjänar in 100:- iaf. De vet att kuponger ökar köplusten, därav att de har ett sånt system. Hur ofta känner man inte när man har en rabattkupong "jag har en rabattkupong på lindex, den måste jag ju utnyttja" även om man kanske inte behöver ett plagg just då! Med andra ord, jag hade inte köpt det där plagget om jag inte hade haft en kupong.
  • Snorky
    dalkulla85 skrev 2008-02-07 20:34:22 följande:
    Lindexkortet- måste man skaffa det i butik? Får man det med en gång? Det finns alltså två varianter, ett kreditkort och ett clubkort?På hemsidan så kan man bara skaffa kreditkortet verkar det som.
    clubkortet skaffar du i butik. De slår in det i kassaapparaten och sen får du hem ett clubkort på posten inom 14 dagar.
  • Snorky
    dalkulla85 skrev 2008-02-07 20:42:36 följande:
    Okej, tack. Men om jag skaffar det kortet, blir dte inte mystiskt om jag använder mig av rabbeterna då? För då bord jag väl inte hunnit fått dem? 
    ja, jag hade inte tordas det iaf. Du kan ju vänta tills nästa månad, det brukar komma rabattkuponger varje månad. Sen får du en 50:- kupong tillsammans med kortet, så helt utan blir du inte.
  • Snorky
    zasata skrev 2008-02-08 11:24:35 följande:
    idag släppte ju me&i sina kläder.. när tror ni lindex kommer med kopierna?
    äsch... alla kopierar ju varandra och hur mkt har inte me&I kopierat av gamla mönster?!? jag bryr mig inte! Jag shoppar både och! Det som är snyggt! Imorrn ska det shoppas me&I!
  • Snorky
    Flickan P skrev 2008-02-08 11:31:17 följande:
    tackar :) varför får inte alla de på mail?samt kuponger i lådan var jätte längesedan jag fick
    varför kan ingen svara på... det bara är så. jag har inte heller fått, men ärligt... JAG BRYR MIG INTE! Skriv ut kupongerna i tråden och använd och hoppas på att du får kuponger nästa månad ist! Det står ju ändå inte på de att de är till just dig!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2