• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • charmmiss

jag tänkte beställa ett par leggings, men det finns 10 olika på hemsidan i olika prisklasser. Vill ha ett par tjocka som är som tajts, dvs inte genomskinliga.
    Någon som har köpt och kan rekommendera.

• oxytocin

2007 Mamma skrev 2008-02-27 21:52:13 följande:

Är det ngn som använt 30% mejl-kupongen och köpt smink??? När jag skulle köpa en maskara så kassörskan att de gäller inte kosmetikprodukter! Nä varför inte frågade jag och fick till svar att "nej det gör inte det". Jag gav mig inte och sa att et står ju ingenting om det och då säger hon och pekar på kupongen "det står en valfri vara"! Öööööööh... ja är inte maskara en vara!????Tillslut fråga hon en annan som ringde och fråga en annan och så gick det bra! Konstiga gissningar de gör!
    Undrar varför det ofta är så egentligen? Kassörskan förlorar ju inget på det själv. "Kunden har alltid rätt" gäller nästan aldrig nuförtiden... Stör mig ofta på att butiksbiträden är så ointresserade och ibland rent utav otrevliga också.
  • Mollie

Som vi alla redan förstod så ÄR det ok att blanda på t3b2. Fick dett svar fårn Lindex-kundtjänst idag;

Hej och tack för ditt mail!
    Det var tråkigt att höra att du inte fick handla de varor som du hade plockat till dig. Den nya regeln som personalen har informerat om har jag aldrig hört talas om. Självklart får du blanda på lite flick och pojk. Återkom gärna vilken butik du  besökt så att vi kan informera vad som gäller.

Alfred 070303
  • 2007 Mamma
    Mollie skrev 2008-02-27 23:37:58 följande:
    Som vi alla redan förstod så ÄR det ok att blanda på t3b2. Fick dett svar fårn Lindex-kundtjänst idag;Hej och tack för ditt mail!Det var tråkigt att höra att du inte fick handla de varor som du hade plockat till dig. Den nya regeln som personalen har informerat om har jag aldrig hört talas om. Självklart får du blanda på lite flick och pojk. Återkom gärna vilken butik du  besökt så att vi kan informera vad som gäller.
    Klockrent svar! Det där hade jag gärna stuckit under näsan vid nästa tillfälle!!
  • 2007 Mamma

Vem var det som frågade efter bodyn som är brun/rosa/orange/vit(?) randig i strl.56??? i Kista hade de iallafall massor!
    De hade även massor med velourbyxor i alla möjliga färger & storlekar!

• Alexa
    msuse skrev 2008-02-27 21:09:38 följande:
    förresten tror ni att jag har någon chans att hitta en rosa molnoverall i 62 el 68? annars får det bli den vita som finns nu..men tycker den är lite trist bara..
    Jag såg en på vårat Lindex igår.. Allum i Partille..
  • 2007 Mamma
    msuse skrev 2008-02-27 21:09:38 följande:
    förresten tror ni att jag har någon chans att hitta en rosa molnoverall i 62 el 68? annars får det bli den vita som finns nu..men tycker den är lite trist bara..
    Den bruna lurv-overallen med retrotyg i är ju underbar!!! Har en brun molnoverall som användes flitigt ibörjan men när vi även började använda två andra overaller med dubbla dragkedjor så insåg jag vad dum molnoverallen är i modellen...
  • CharmingGirl

Kanske ngn som frågat innan men tycker jag haft rätt bra koll längre bak i tråden. Men är det ngn som har köpt denna jackan?

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1339555&parentid=0&color=466018&NewView=true

Hurdan är den? Stor/liten i storleken?

• Susiepie

Rosa molnoveraller fanns det gott om i uppsala kanske du kan be din butik att ringa och bestäla hem en till din butik?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2