• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • softsofie

hur länge ska det ta för en jacka å komma som man betsällt från ett annat lindex?
    beställde den i fredags och än har dom inte ring, hon jag pratade som skulle skicka den sa att den är här måndag tisdag, ja senast tisdag...ööööh men vars e den?
    wille hinner ju byta flera storlekar innann den verkar komma.
    Okej jag kanske är lite ivrig att få jackan men jag vill ju ha den nu
    så nu måste jag föra tillbaka den andra skinnjackan.så om det e nån som .........
    inboxa mig i så fall!

• 2007 Mamma
    CharmingGirl skrev 2008-02-28 09:40:10 följande:
    Kanske ngn som frågat innan men tycker jag haft rätt bra koll längre bak i tråden. Men är det ngn som har köpt denna jackan?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Hurdan är den? Stor/liten i storleken?
    Jag har köpt den till min lilla kille i strl.80, den är underbart fin!!!! Vi har bruna fleecebyxor till och även ett par bruna överdragsbyxor!!
    Tycker nog den är normal i storleken, Lowe är 75,5cm och den sitter bra.. Kommer ju inte kunna ha den i höst men den är ju inte så dyr och jag hade dessutom 2x50kr kuponger så den blev ju nästintill gratis! Han kommer ju ha den i vår och säkert i sommar oxå!
  • 2007 Mamma
    Peak skrev 2008-02-28 10:18:30 följande:
    2007 mamma - va nu fattade jag ingenting! Varför skulle du inte få köpa en mascara med kupongen "30% på valfri vara"?
    Precis!! Men jag gav mig inte utan påpekade att det står ingenting om det och tillslut fick jag det! Får se hur det går idag... för idag blir dt mer smink!!
  • kotten75

Hur gör man en klickbar bild i bild-tråden? Jag har Plus...

• CharmingGirl

2007 Mamma skrev 2008-02-28 10:08:47 följande:

Jag har köpt den till min lilla kille i strl.80, den är underbart fin!!!! Vi har bruna fleecebyxor till och även ett par bruna överdragsbyxor!! Tycker nog den är normal i storleken, Lowe är 75,5cm och den sitter bra.. Kommer ju inte kunna ha den i höst men den är ju inte så dyr och jag hade dessutom 2x50kr kuponger så den blev ju nästintill gratis! Han kommer ju ha den i vår och säkert i sommar oxå!
    Åh, låter bra det! Min kille är 65 lång och jag funderar på om jag ska ta 68 eller 74, men känns nästan som att det blir 68 för 74 kommer han väl drunkna i! Men som du säger, inte så himla dyr heller ju...
  • Trolla75
    kotten75 skrev 2008-02-28 10:38:10 följande:
    Hur gör man en klickbar bild i bild-tråden? Jag har Plus...
    Du kopierar den lilla bilden i ditt galleri och bara klistrar in den...
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna ♥ღ ¸.?°´¯)♫
  • kotten75
    Trolla75 skrev 2008-02-28 10:47:44 följande:
    Du kopierar den lilla bilden i ditt galleri och bara klistrar in den...
    Hmm men det funkade inte... Gjorde precis så...
  • Trolla75
    kotten75 skrev 2008-02-28 10:52:48 följande:
    Hmm men det funkade inte... Gjorde precis så...
    ibland så funkar det med "ctrl c" och så klistrar du in "ctrl v" eller med hjälp av "klistra in"
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna ♥ღ ¸.?°´¯)♫
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2