• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • solida

Fast jag håller absolut inte med om att de som är i jeanstyg är stora i storleken... Iallafall inte de ljusa. Jag har som sagt köpt stl 40, vilket jag köper i alla byxor, och de går knappt att knäppa. Magen väller över kan man säga.
    Tycker dessutom att de är normala i midjan, inte höga. Men allt är ju relativit...

• seSSa
    Snorky skrev 2008-02-28 20:31:42 följande:
    ändå så står det på båda byxorna att de är normala i midjan!! Men det skiljer sig verkligen.

ja det tycker jag också... såååå konstigt... tycker knappast att de e "normala" i midjan...
    vet du möjligen svaret på min fråga jag ställde ovan då jag länkade till mina köp?

du e ju lite mer shop-oholic á lindex

♂ L E Ó N ♂
  • msuse

måste bara säga att jag är så glad att jag hittade den här tråden och rabattråden!

har oxå köpt byxorna som diskuterats, blev jätteglad för inga andra har passat min degiga gravidmage! de är rätt stretchiga, vet inte hur höga de i denim är men tycker dessa är rätt höga.

så det kommer rabatter varje månad?

• Snorky
    seSSa skrev 2008-02-28 20:36:11 följande:
    ja det tycker jag också... såååå konstigt... tycker knappast att de e "normala" i midjan...vet du möjligen svaret på min fråga jag ställde ovan då jag länkade till mina köp? du e ju lite mer shop-oholic á lindex
    jadu, jag vet inte hur jag ska beskriva stretchen Ingen aning
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Line80
    charmmiss skrev 2008-02-28 21:33:59 följande:
    är det någon som dett denna klänning i strl S i Gbgtänkte beställa den på nätet och byta strl, men finns den inte är det ju ingen idé www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
    åh va snygg den va!! men det är gravid klänning va?
  • charmmiss
    Line80 skrev 2008-02-28 21:48:39 följande:
    åh va snygg den va!! men det är gravid klänning va?
    ja, det är gravid klänning, men såg den i butiken och det såg inte alls ut som mamma klänning. Tänkte ha den nu när magen inte syns ännu som vanlig klänning och sen som mamma plagg.
  • seSSa
    charmmiss skrev 2008-02-28 22:25:24 följande:
    ja, det är gravid klänning, men såg den i butiken och det såg inte alls ut som mamma klänning. Tänkte ha den nu när magen inte syns ännu som vanlig klänning och sen som mamma plagg.
    måste fråga om du inte har en Gina Tricot i närheten.. näst intill samma klänning sålde de ut för 29 kr fyndade 2 st, en till mig o en till lillsyrran.... ord.pris 199:- kila o kolla, kan aldrig skada
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Snorky skrev 2008-02-28 21:05:57 följande:
    jadu, jag vet inte hur jag ska beskriva stretchen Ingen aning
    hehe just därför min förvirring
    de passar ju jättebra o e liiiite tajta men vill försöka fira me att sätta "titel" på vad man har för byx-storlek hehe...
    ♂ L E Ó N ♂
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2