• Anonym

    Kåt av blöja

    Om det var jag skulle jag söka hjälp hos en psykolog eller liknande...

    *urk*

  • Anonym

    Du är normal. Sånt är rätt vanligt. Vad säger din sambo om detta?

  • Anonym

    Jag vet inte om det är normalt eller inte, första gången jag hörde det nu av dig.

  • Anonym

    Du är inte ensam om det! Visst jag skulle inte kalla det normalt men det finns en mindre grupp som tänder på blöjor och framför allt kissa i dem.

  • Anonym

    Det är´la som att gå runt me enna kodde i byxan? Klart det är gött!!

  • Anonym

    Ok, alla får ju njuta som de vill, inget ont i det. men jag förstår ändå inte riktigt det sköna i att gå omkring i blöja? Nån som vill förklara?

  • Anonym

    Att gå i blöja måste vl vara ungefär som att gå i nattbinda. Och det känns ju inte så upphetsande tycker jag. Mest knöligt om man har sturör och så.

  • Anonym

    Vart får man tag på såda stora blöjor till karlar?
    Mitt ex tar vårt barns blöjor i kissar i dem.
    Jag kunde tyvärr inte acceptera hans beteende så vi gick skilda vägar.Men finns de stora blöjor för vuxna så vore de ju bra så vårt barn får ha sina blöjor i fred.

  • Anonym

    Kom på att jag läste det här inlägget för ett tag sedan, kom på att jag skulle testa om det var skönt att ha blöja på sig. Så nu sitter jag här med en blöja mellan benen. Trodde inte att jag skulle gilla det, men det kan jag säga att jag gör... Det känns väldigt förbjudet och upphetsande. Känns bra att jag inte är helt ensam om att gilla det.
    Tror att jag ska gå och testa hur det är att gnida mig mellan benen med en blöja där... lockande

    Tack för tipset

  • Anonym

    Det var jätteskönt att gnida med blöjan... det är ju också ett plus med blöja, att trosorna förblir torra. De blir ju så våta annars när jag onanerar. Åh jag längtar till nästa gång jag får tillfälle att använda blöja igen. Hur går det för er andra blöjälskare?

  • Anonym

    Ja jag måste ju säga att blöja är mindre "farligt" än många andra sexlekar, för min del i alla fall.

Svar på tråden Kåt av blöja