• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • tobiq
    teflonminne skrev 2007-12-07 10:01:57 följande:
    www.change.com/default.aspDe kostar visserligen runt 4-500, även om du kan hitta billigare också. Men de är snygga, och bra.
    Gud vad taskigt att ni måste betala sådana summor för att hitta snygga underkläder!:(
  • Cocco

Gått från 75B(A) till 75D är gravid v40

• tobiq
    Cocco skrev 2007-12-07 10:04:52 följande:
    Gått från 75B(A) till 75D är gravid v40
    Gud vad det kan ändra sig ändå när man har en liten i magen:)
  • Agamemnon

Innan jag blev gravid låg jag på 75B. Just nu är jag uppe i 80D och det verkar inte vara stopp där...

Lyckligast av alla: BF 5 mars, 2008!
  • Lola Jämtland
    F som i Fruktansvärda.....

Jag skulle gärna ha en nätt liten B-kupa istället.

Tackolov så har jag inte några problem med rygg o så!
    //Snart är det jul igen!
  • Kimsan82

Hade c kupa innan graviditeten..nu efter har dom saggat ihopa till b kupa hehe..Sånt e livet!!

• Saaaraa

Jag hade A kupa innan grav men nu har det blivit en 75D. Hoppas det inte fortsätter åt det här hållet, vill inte ha föör stora problem med bh'ar o rygg osånt

• tobiq
    Lola Jämtland skrev 2007-12-07 10:06:57 följande:
    F som i Fruktansvärda.....Jag skulle gärna ha en nätt liten B-kupa istället. Tackolov så har jag inte några problem med rygg o så!
    Stora bröst är ju fint! Tycker att vilken storlek som helst är jättefint så länge det passar till kroppen (solidarisk minsann!). Tur att du slipper problem med ryggen!
  • Eisa

Ungefär 80 B

Skulle gärna vilja ha en C-kupa så man ser ut som den kvinna man är

• Keesha

Innan jag blev gravid hade jag 75C -75D beroende på vad jag vägt. (har gått upp och ner mellan 1-4 kg med jämna mellanrum) Nu har jag 75DD eller 80D. Konstigt. Och de tycks bara bli större! Hittar inga snygga Bh:ar och alla är svindyra isf.

Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)