• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • lucciifer

innan jag belv gravid så hade jag 75B kunde ha 75C... iendel av mina BHar så hoppar brösten ur, så de har ju växt... men vet inte hur mycket, bara att sambon är överlycklig!

• Lola Jämtland
    tobiq skrev 2007-12-07 10:09:11 följande:
    Stora bröst är ju fint! Tycker att vilken storlek som helst är jättefint så länge det passar till kroppen (solidarisk minsann!). Tur att du slipper problem med ryggen!
    Nä, jag tycker att en liten byst är finast. O så sitter kläderna bättre oxå.
    //Snart är det jul igen!
  • Lola Jämtland
    mela86 skrev 2007-12-07 10:22:20 följande:
    Har inte fått barn, men mina boobs är enorma ändå. Rätt jobbigt. Trodde alltid att jag var en 80C, men då sambon för ett halvår sedan fick för sig att härligheterna borde ha ny paketering(köper sällan bh:ar), mätte de ordentligt. Resultatet blev 70G?! Alltså mindre än jag trodde runt ryggen men mycket större kupa. Så jag har gåt med för små bh:ar väääldigt länge.
    Men oj...hur har du ens kunnat få plats med brösten i en c-kupa?
    De måste ju ha ramlat över kanterna både här o här....
    //Snart är det jul igen!
  • uniMog

Stora bröst är fint i rätt kläder men det är ett gissel om man gillar skjortor, kostymer etc. Man ser ut som ett <censur> så fort man sätter på sig något med en större urringning och skjortor glipar eller sitter dåligt. Blä.

Why are vampires always so stupid?
  • Senap

Annat: 65 FF

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Sallisen

Blä, alldeles för stora.... 80-85 E

• uniMog
    Lola Jämtland skrev 2007-12-07 10:28:55 följande:
    Men oj...hur har du ens kunnat få plats med brösten i en c-kupa? De måste ju ha ramlat över kanterna både här o här....
    hehe jag har alltid trott att jag var en b-c kupa
    Why are vampires always so stupid?
  • Fjärilsbarn72

Min storlek är 80-85 F. Innan barnen låg jag nog på ca 75 C/D.. Har en önskan om att få tillbaka den stl. igen!
    Ska genomgå en viktop. i början av nästa år,får väl se var man hamnar när det är klart..!

Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)