• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • guztav06

Jag gick från 70A till 85C under graviditeten och amningen! OCh där har dom stannat..

• siabellon

jag är 80D men har i perioder under ammningen varit en Ekupa oxå.
    Jag skulle vilja ha en nätt liten bkupa men vill inte operera heller......kläder sitter mycket finare med mindre bröst

• anni83
    tobiq skrev 2007-12-07 10:15:04 följande:
    Förresten, tror ni att resultatet kommer bli en större kupstorlek just för att det är här inne på familjeliv som vi gör omröstningen? Dem flesta här inne är ju gravida eller föräldrar.
    ja,det tror jag absolut!
  • LeWi

70DD - Inte alltid så lätt att hitta

I reject you reality and substitute my own.
  • mela86

Har inte fått barn, men mina boobs är enorma ändå. Rätt jobbigt. Trodde alltid att jag var en 80C, men då sambon för ett halvår sedan fick för sig att härligheterna borde ha ny paketering(köper sällan bh:ar), mätte de ordentligt. Resultatet blev 70G?! Alltså mindre än jag trodde runt ryggen men mycket större kupa. Så jag har gåt med för små bh:ar väääldigt länge.

• majflickan
    tobiq skrev 2007-12-07 10:15:04 följande:
    Förresten, tror ni att resultatet kommer bli en större kupstorlek just för att det är här inne på familjeliv som vi gör omröstningen? Dem flesta här inne är ju gravida eller föräldrar.
    Var det första jag tänkte på att det blir nog större än medel=)
    Mamma till Anton
Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)