• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • Twisted Angel
    Noning skrev 2007-12-15 11:10:55 följande:
    Det finns en butik här i Örebro som säljer bh:ar i märket change & dom är både fina & finns i aaaalla storlekar =)Har beställt en 65i därifrån, skit snygg! Hon hade inte den storleken inne just då, så hon fick beställa hem den..
    BH:ar i såna specialbutiker är dyra väl!?
  • dinana

ja det är ju sant, vet inte riktigt hur jag skall gå till väga ännu, så jag skall avvakta och se vad som händer.

Har upptäckt att har man bara rätt kupa så sitter ju bhn på rätt bra ändå... fast vore ju bra om den inte gled iväg, men i de axelbandslösa så är det ju en gummikant som håller bhn på plats ändå...

Pruttiluskan skrev 2007-12-15 10:57:45 följande:
    Är det bandet runt som du ska sy in?Eftersom du kanske kommer bli lite större sen om du är gravid så kan du väl typ vika bandet lite & sy där så du sedan kan sprätta upp det!Då blir det ju lite kortare & sen om det skulle behövas bli lite längre! :)
    ♥ mamma till en liten molly ??? 061216 ♥
  • blipblop

Tycker det är så tråkigt att kunskapen och utbudet om bra bh är så dåligt! Vi förtjänar faktiskt bra bhar i de rätta storlekarna!

• Clobberella

köpte en bh på Change för 199 spänn häromdagen, stl 65 C det fanns upp till E-kupa i 65 vill jag minnas! Jättebra butik!

• Twisted Angel
    Clobberella skrev 2007-12-16 17:40:28 följande:
    köpte en bh på Change för 199 spänn häromdagen, stl 65 C det fanns upp till E-kupa i 65 vill jag minnas! Jättebra butik!
    Finns den butiken bara en viss stad eller?
  • Twisted Angel
    Hedebris skrev 2007-12-16 18:13:38 följande:
    det var den kedjan jag tipsade för någon dag sen. de finns på lite olika ställen i sverige.www.change.com
    Finns i Ö-bro och Sthlm som närmast, och det är typ 10 mil... Fundersam
  • L2K

Jag har 70H. handlar till 95% på Mellbins på ästerlånggatan i Sthlm. Tycker dom är bäst både vad gäller service och storlekar.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia 070724
Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)