• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • Knastroll82

Anna Wiklund> Jag bor i borlänge, så det är för långt att åka... Vi har ju underverket här i stan, men jag tycker alla modeller ger just den toppiga och vindögda formen jag talade om...
    De har bla primadonna och chantelle.
    Triumph finns också här, men det är sällan de har rätt storlek inne.

• dinana
    OcinO skrev 2007-12-17 13:39:33 följande:
    Jag har väl 50 A typ?
    Humm, min dotter som är ett år ha 50 cm i bröstvidd.. =) *hehe*
    ♥ mamma till en liten molly ??? 061216 ♥
  • dinana
    dinana skrev 2007-12-17 16:43:32 följande:
    Humm, min dotter som är ett år ha 50 cm i bröstvidd.. =) *hehe*
    inte vidd, utan omkrets (felskrivning)
    ♥ mamma till en liten molly ??? 061216 ♥
  • L2K
    blipblop skrev 2007-12-17 12:47:32 följande:
    Men de är dyra!
    Jo, inte är dom billiga men jag har vant mig. Hellre några få dyra som sitter bra en en bunt billiga som inte sitter.
    blipblop skrev 2007-12-17 12:50:35 följande:
    När jag har Fantasie då sticker pinnarna upp mellan brösten flera centimeter så jag får en tagg där genom tröjan. Väldigt dumt.
    Jobbigt. Det klarar jag mig ifrån. Har du testat olika på det märket?
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia 070724
  • Anna Wiklund

Knastroll82:
    Jo, många av Prima Donnas modeller ger en något toppigare form, men det finns dock rundare där också.
    Chantelle har några som blir riktigt runda tycker jag däremot. Även Fantasie och Freya. Hur som helst så finns det jäkligt mycket snygga modeller i även dessa stl. Du kanske bara inte lyckats stöta ihop med dem

Hoppas du hittar nåt du trivs med!

• Vifsla

Knastroll: Jag var in på underverket i mora och provade. Tyckte oxå att de var toppiga men expediten sa att det skulle bli bättre när man tvättat dem. Annars har chantelle en som är alldeles rund. Ingen vaddering, ingen push men brösten blev jättefina. Nu har jag dock glömt vad den heter.

• Frantic

50??? Hur liten är du egentligen, låter som ett barns bröstkorg.

OcinO skrev 2007-12-17 13:39:33 följande:
    Jag har väl 50 A typ?
  • game set match

Chantelle har massor av "runda" modeller plus att de är rätt billiga. Ett alternativ är Marie Jo men de är aningens dyrare men ack så fina.

Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)