• tobiq

Vad har du för behåstorlek?:)

Hej allihop! Visste inte vart jag skulle posta den här tråden så det fick bli här!
    Tyckte att det kunde vara lite intressant att se om 80B verkligen är medelstorleken i vårt långa land!
    Om ni är eller har varit gravida får ni gärna kommentera om storleken ändrats sig!:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)
  • PinglanGbg
    Isyndra skrev 2007-12-25 16:08:31 följande:
    Min storlek finns inte med.... 65DD - finns säkert fler än jag som har 65!!
    Ursäkta om jag frågar - men är du dvärg? en vuxen kan inte ha hur liten bröstkorg som helst
    ♥♥♥
  • Banana82
    missYama skrev 2007-12-25 16:20:37 följande:
    Ursäkta om jag frågar - men är du dvärg? en vuxen kan inte ha hur liten bröstkorg som helst
    alltså, bara för att man har 65 runt om i bhm, innebär det inte att man har det i mått, utan det beror på form, andel fett mm. jag har om man mäter 93 cm under bysten, men beroende på modell har jag 80 eller 75 i bhband, man ska främst gå efter hur bandet sitter, om det sitter rätt, och inte efter mått, använder jag 90 snurrar det bara runt och brösten trillar ut, på ndersidan, och då har det måttet tagits, hos en proffsbutik
  • SmurfGirl72

90c...nästan 90D

Det vi har bakom och framför oss.Betyder så litet jämfört med det vi har inom oss!
  • Sosofofie

Har äntligen kommit tillbaka i samma behå storlek som innan grav.. 80F, hade under ammning 80K

• DropDeadUgly

Hm, är man dvärg är man kort inte nödvändigtvis smal...

Jag har 65E och jag är varken dvärg eller mager, ganska normalviktig skulle jag säga. Och varför kan inte en vuxen ha en liten bröstkorg? Jag vet en tjej som har bh-strl 60B/C och hon är förvisso ganska smal men inte onormalt.

missYama skrev 2007-12-25 16:20:37 följande:
  • Lindis41

innan grav 75c
    under grav 85d
    efter 1 år så har jag 80c

• bits

Jag hade 75 A, innan jag ammade min dotter, nu ar de annu mindre, trist

• Lillja

Jag trodde jag hade C75 tills jag prövade julklappen... Måste gå och byta bh:n till D75. Alla gamla uttänjda är C75 så jag tog för givet att samma storlek gäller fortfarande men icke.

• Bebbe2006
    Isyndra skrev 2007-12-25 16:08:31 följande:
    Min storlek finns inte med.... 65DD - finns säkert fler än jag som har 65!!
    Kan du inte prova 70D om du inte hittar 65DD? Borde vara samma.
Svar på tråden Vad har du för behåstorlek?:)