Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Kära nån, vad mycket fint i bildtråden!!! Det måste bli en resa till våren minsann!

Roligt att se trafikmärken på någon annans barn också. FAst vi använder den inte som pyjamas...

• lillronya
    jompa skrev 2007-12-10 11:05:17 följande:
    En helt OT fråga men vad har ni för bilbarnstol till era barn, ni som inte har babyskyddet längre? Måste ju handla en sån nu till tjejen.
    Actra graco har vi haft till alla våra barn. Emilio ska också få en sån snart.
  • lillronya
    Trossens mamma skrev 2007-12-10 12:01:48 följande:
    Jag med. en EL scooter
    Jag har en sån, men vill ha en annan. Aldrig är man nöjd. Fast jag kan ifs nöja mej med en annan färg...
  • lillronya
    Trossens mamma skrev 2007-12-10 12:45:28 följande:
    Men den är väl bra annars? vagnen i sej själt?
    Oh ja! Den bästa sittvagnen jag haft. Tillsammans med syskonjoggern.
    Men när vi fick vår fjärde flicka tröttnade jag på att vara neutral och köpte en ljusrosa vagn. Känns inte SÅ skoj att sätta lillebror i den nu.... Tramsigt kanske, men så är det när femte barnet är en pojke efter fyra tjejer.
  • lillronya
    Trossens mamma skrev 2007-12-10 12:53:04 följande:
    Åh jag flrstår.Jag får skylla på att jag måste ha en tuff killig vagn åt sista barnet nu bara.... Sambon som är jägare kan ju inte säga nej åt en camofärgad kärra
    Hmm, ja, kanske också ska satsa på camo... Kikar in på ELs sida nu.
  • lillronya
    Trossens mamma skrev 2007-12-10 12:59:19 följande:
    Tyckte den va snygg iallafall
    Ja den var snygg!! Fast egentligen vill jag ha en blå vagn... Men inte den skarpa blå som de har nu.
    För nåt år sen hade de en som var marinblå och ljusblå. DEN var snygg!
    Jaja. Det får väl vara jul först. Vi använder ju fortfarande liggvagnen till Emilio, och det är ju en duo, så vi sitter ju inte i sjön precis.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2007-12-10 13:34:59 följande:
    Kolla va jag fått Ida provar å den passar perfa!!!
    Instämmer i kören. Åh vad fiiin!!!!
  • lillronya
    jompa skrev 2007-12-12 15:39:30 följande:
    Jag såg din söta lilla tjej i lila. Sååå fint.
    Buttelina skrev 2007-12-12 15:54:05 följande:
    lillronya : vilken liten sötis!!! förstår att klänningen blev stor till din tös, hon ser mindre ut än min tös...
    Tack! Ja den lilla plutten försvann ju nästan i den klänningen. Men nu går det an, tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8