Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Stackars små barnen när de har svårt för att andas! Emilio får fortfarande inhalera medicin flera gånger om dan efter rundan han hade för två veckor sen.

Krya på till sjuklingarna.

• lillronya
    terezita skrev 2007-12-15 13:39:53 följande:
    bild på lilleman i storebrors plysh dräkt från nanoou i bildtråden!!!
    Jag har ju beställt den dressen i 86 till Emilio för längesen. Han ska få den i julklapp. Han har 74 i andra kläder nu. Tror du den där Nanooudressen passar honom?
  • lillronya

Jag shoppade inatt, men det tillhör ju dagens lucka. IdaT på Freshmilk. En dromedarsuite och apor body och byxor. Matchande strumpor till. Har inte bestämt riktigt vem som ska ha vad här. De är ju nästan lika stora fast det skiljer 1½år!

• lillronya

Måste bara berätta!
    Tror alla här har sett bilden på Anjelin i molos trafikmärkeströja, balongkjol o benvärmare...
    Hur som helst, så såg en kompis till mej  den bilden igår och utbrister: VAD har hon på sej?
    -Jag fattade ju såklart inte utan svarar benvärmare och ballongkjol...Vaddå då?
    -Men TRÖJAN?! Ska hon bli lapplisa när hon blir stor, eller? Får man till svar då....

Behöver jag säga att kompisen inte har en aaaaning om vad molo är och tvärvägrar retro till barnen?

• lillronya
    gosmamman: Nä, det vr väl så jag tänkte med.... Men, men alla tycker vi ju olika. Bara vi i dansktråden som vet vad bra smak är egentligen, som sagt.
  • lillronya

Godmorgon!
    Är det någon som vet hur röd Ida T dromedarsuiten är? Julröd eller orangeröd eller nåt annat?

• lillronya
    maugu skrev 2007-12-17 09:31:48 följande:
    Dromedar är lite mer åt det orangeröda-ekorren är klarröd..Tycker dromedar är fin dock..
    Ja den är redan beställd, så den får vara som den vill. Satt bara och funderade på om den gick att ha med tomteluva till på julafton....
  • lillronya

Skryter med nya vagnen. Ja ny och ny. Bättre begagnad är den ju förstås. Storasyrran blev avis och provar.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2007-12-18 21:22:18 följande:
    Bara måste lägga in bilden på vagnen med nya åkpåsen (ser ut lite som folie jag vet men den är inte lika blank i verkligheten) såååå coool
    Snyyyggt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8