Vi som shoppar danska barnkläder del 8
Stackars små barnen när de har svårt för att andas! Emilio får fortfarande inhalera medicin flera gånger om dan efter rundan han hade för två veckor sen.
Krya på till sjuklingarna.
Stackars små barnen när de har svårt för att andas! Emilio får fortfarande inhalera medicin flera gånger om dan efter rundan han hade för två veckor sen.
Krya på till sjuklingarna.
Jag shoppade inatt, men det tillhör ju dagens lucka. IdaT på Freshmilk. En dromedarsuite och apor body och byxor. Matchande strumpor till. Har inte bestämt riktigt vem som ska ha vad här. De är ju nästan lika stora fast det skiljer 1½år!
Måste bara berätta!
Tror alla här har sett bilden på Anjelin i molos trafikmärkeströja, balongkjol o benvärmare...
Hur som helst, så såg en kompis till mej den bilden igår och utbrister: VAD har hon på sej?
-Jag fattade ju såklart inte utan svarar benvärmare och ballongkjol...Vaddå då?
-Men TRÖJAN?! Ska hon bli lapplisa när hon blir stor, eller? Får man till svar då....
Behöver jag säga att kompisen inte har en aaaaning om vad molo är och tvärvägrar retro till barnen?
Godmorgon!
Är det någon som vet hur röd Ida T dromedarsuiten är? Julröd eller orangeröd eller nåt annat?