Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Jag är här en stund iaf...

• lillronya
    ängeln83 skrev 2007-12-27 23:07:28 följande:
    Drog alla nu? Jag kämpar fortfarande med mitt "shopping-problem"...
    Vad är det för problem?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2007-12-27 23:17:17 följande:
    Att jag inte hittar något
    Aha! Men då har vi samma problem, fast det är ganska bra. Tänkte försöka vänta lite med att handla. Köpte ju ifs vinteroverall till Anjelin innan idag ju, så jag kanske ändå har fyllt min kvot idag.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2007-12-27 23:23:17 följande:
    Jo, egentligen är det ju bra, ialla fall för plånboken, och dessutom vill jag ju ha en massa pengar när nyheterna kommer. Har ju trots allt lite att vänta på att få hem, hoppas postis kommer med paket imorgon.
    Å vad kul! Vad är det som ska komma då?
    Det är så himla kul att få paket i lådan!!
  • lillronya
    Harley skrev 2007-12-28 08:42:33 följande:
    Oj är de såå små... Cayenne har 86 nu så jag trodde jag tog i när jag ville ha 92. Finns de i ännu större? De är ju så himla fina.
    Emilio fick en i stl 86. Han har 74  för det mesta annars. Denna passar perfekt.
  • lillronya
    Harley skrev 2007-12-28 08:58:43 följande:
    Hm... får jaga en stooor då. Jag blir nästan som besatt när jag fastnat för något som jag vill att Cayenne ska ha.
    Kan du inte satsa på jacka o byxa då? Minst lika snyggt tycker jag. Fast svårt att hitta...
  • lillronya
    Harley skrev 2007-12-28 08:58:43 följande:
    Hm... får jaga en stooor då. Jag blir nästan som besatt när jag fastnat för något som jag vill att Cayenne ska ha.
    Freshmilk har jacka o byxa i rött i stl 98 på rea. Kanske blir för stort....
  • lillronya
    Harley skrev 2007-12-28 09:15:26 följande:
    Beställt!!! Tjohoo
    Åh grattis! Jag blir lite avis, faktiskt. Vill ha det röda till Anjelin, men tror att 98 blir för stort ändå. Hur stor är din tjej?
  • lillronya
    jompa skrev 2007-12-28 09:50:28 följande:
    Halloj alla shopping tokiga Jag ska nog ta och beställa mig ett par Sveastar byxor till lilltjejen idag som tröst för allt som är, låter inte det som en bra ide . Man kan hitta nån ursäkt nästan jämt för att få shoppa lite.
    Låter jättebra, tycker jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8