Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

ängeln83 skrev 2007-12-09 17:57:34 följande:
    Godkväll, ny tråd ser jag Idag har jag varit bakis hela dagen, piggnade till ungefär nu Ååå Buttelina vilka fina Molo inköp, sooootis som sjutton. Är grymt sugen på den suiten med revolvrar, har aldrig sett den innan.
    Svenska återförsäljaren tog inte in plaggen med revolvrar till Sverige, tyckte de var opassande.
  • snigelina
    snigelina skrev 2007-12-09 19:22:55 följande:
    Svenska återförsäljaren tog inte in plaggen med revolvrar till Sverige, tyckte de var opassande.
    svenska AGENTEN ska det stå *trött*
  • snigelina
    Buttelina skrev 2007-12-09 22:27:22 följande:
    haha, ok då låter jag bli att buda tack!
    Stella har just vuxit ur sin bruna i samma modell och storlek, hon är ju 2,5.
  • snigelina
    Angelinah skrev 2007-12-10 10:45:00 följande:
    Jag vill åxå shoppa ju Väntar iofs hem min stjärnsuit från dk, men jag börjar bli nervös att den försvunnit i postgången... Va nu sex dagar sen jag betalade den å danskarna brukar va supersnabba på att skicka
    Väntar du inte på Buttelina-paket också
  • snigelina
    Buttelina skrev 2007-12-10 10:47:43 följande:
    ja, den var faktiskt jättefin! tyckte först att den bodyn på tradera var skitful!!! men sen gillade jag den mer och mer. gissa om jag blev glad när jag hittade denna suiten
    Ja, den är jättefin!

Hur många till har du?
  • snigelina

Jag vill hitta en liiiiiten suit med samemotivet, typ 62 eller max 68

• snigelina
    NovJenny skrev 2007-12-10 20:42:39 följande:
    Ja, är väl någon som gottar sig åt de någon annanstans. Lovar att de snor de på posten! Jättefina kläder i bildtråden!Hur sitter IdaT velour på? Någon bild?
    Jag har bild i mitt Stella-album..
  • snigelina

30% på lila plagg hos Funkybaby.

*håller hårt i fingrarna*

• snigelina
    Angelinah skrev 2007-12-11 09:14:18 följande:
    Typiskt att den hade vita sömmar Rackarns petig och vill ha den helt svart Men vi tackar och bockar för tipset
    Vad har hon för storlek?

Lindex har svarta baströjor från 86, lite små i strl.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8