Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2007-12-21 21:07:01 följande:
    detta tycker jag är mer pyjamas.. leggings och tröja...
    Men vad är skillnaden på nerstoppad tröja och body egentligen?
    Snart är det jul!
  • snigelina
    isold2003 skrev 2007-12-21 21:11:25 följande:
    Att tröjan inte håller sig nerstoppad Och blir pösig..
    Jo, men ser det ut som pyjamas bara för det? Våra barn har ratat body vid 1,5 och skulle absolut inte gå med på det när de varit utan blöja.
    Snart är det jul!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2007-12-21 21:13:26 följande:
    nerstoppad tröja glider upp och blir bylsig. dessutom var det inte snyggt att stoppa ner i tajta leggings, såg ut som att hon hade en bajskorv på ryggen jag gillar fortfarande bodys.
    Okej, vi stoppar inte ner tröjorna heller
    Snart är det jul!
  • snigelina
    Tildamamman skrev 2007-12-21 22:14:07 följande:
    Vad tror ni tomten bär med sig då?? Några läckra "vollangiga" plagg från någon moster eller pyssling .Jag hatar verkligen när man får kläder man inte gillar i present
    De låter bli att köpa kläder De har lärt sig att mamman är petig, om det nu inte är nåt speciellt vi önskat
    Snart är det jul!
  • snigelina

Har äntligen beställt Safariklänning från Hugin o Mugin Har ju tittat på den sen den kom men var för snål och funderat tidigare när den varit med i kalendrarna, men avvaktat. Nu var jag tvungen, så jag inte skulle ångra mig

Snart är det jul!
  • snigelina

På tal om bra kompensation så måste jag hylla Liten på landet lite

Hade beställt en petrolfärgad owl-tröja från ESL när det var 100 kr-erbjudande på den, men sen visade det sig att den var slut. Istället hade hon skickat den petrolfärgade ESL-tröjan med skepp och en Nova Star-t-shirt som kompensation! De två tröjorna för 100 kr alltså, heeelt okej

Snart är det jul!
  • snigelina
    gosmamman skrev 2007-12-23 08:19:47 följande:
    Godmorning såååå cool var den !!!!!Vill ha lite hjälp av er med matchningstips. Jag har de lila igelkotts legginsen från idaT och har just köpt lila velourisar också. Vill gärna matcha allting med min lila moln tröja men det går ju inte (den måste ju tvättas ibland *s*)Behöver nu tips på lite bodys o tröjor som matchas snyggt med dessa byxor.Funderar redan på igelkotts bodyn, men mer då????
    Ja, den lila igelkottbodyn är ju jättefin, men även den vita med lila igelkottar tycker jag är väldigt fräsch och fin!

Sen passar nog Pops lilarandiga baströja fint till också!
    Snart är det jul!
  • snigelina

Godmorgon!

Här har vi också magsjuka... Vi har haft kalas i dagarna tre och igår efter de sista åkt hem så blev både jag och lilltjejen magsjuka. Så typiskt! Hoppas verkligen de andra ska klara sig och att julen kan bli ok ändå, det var ju inte riktigt såhär vi planerat det..

Ställde klockan i natt och gick upp och shoppade hos Minidani iaf och imorse slängde jag iväg en beställning hos Gucce. Fast rabattkoden fungerade inte och Katvig är fortfarande nedsänkt så vi får väl se vad som händer med det..

Snart är det jul!
  • snigelina

zvartaliljan - Nej, inte alls vad vi tänkt oss. Nu får du sova lite innan tomten kommer då Tack för paketet, förresten!

Snart är det jul!
  • snigelina

Kikar in en sväng. Sambon och två stora tjejerna är hos farmor och farfar och jag och lillan är hemma, det var ju vi som var sjuka igår, men idag mår vi bra fast vi har ingen matlust och är lite trötta. Snart ska vi se på Kalle

Gillade Gucces erbjudande idag! Blev Katvig för hela slanten.. En zipjacka i velour, två långärmade randiga tröjor och ett par strumpor - allt för 410 kr inkl frakt! Bara zipjackan kostar 349 kr annars.. Väldigt nöjd!

Jul med magsjuka i familjen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8