Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

åh vilken huvudvärk jag fick nu... thea lurade mig att sova middag Snusa i hennes hår är rena sömnmedlet...

Angelinah: nej jag menade inte att det va omöjligt, tänkte mer att då kan ju du leka spårhund så slipper jag

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-02-28 12:34:05 följande:
    Tillbaka från baby cafet och en härlig solig promenad.3 paket väntade i postlådan när jag kom hem Bilder finns i BT.
    HOPPAS vårt fina väder håller i sim ett par timmar till.... promenad vid 15...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    granja skrev 2008-02-28 12:42:43 följande:
    Hmm.. er ikke sikker på om det er dansk, men.. Hvordan er klærne fra Lollopard i størrelsen?
    Det är svenskt! Men de är väl rätt normala i storleken tror jag...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-02-28 12:52:22 följande:
    dagens molo leverans kom från Hippo...även här är en av suitsen strlk 74, den grön rutiga e stooooor precis som de randiga!tips om ni ska köpa en sådan :)
    men rosa rutan va normal eller?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

*stön* ni har ju skrivit hur mycket som helst medan jag varit på ÖF...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-02-28 16:28:05 följande:
     Visst har de? Jag orkade faktiskt inte lusläsa allt som skrivits under de timmar jag var borta. Då hinner det ju skrivas ytterligare 10 sidor
    Jag skummade 8 sidor sen orkade jag inte mer
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-02-28 16:32:18 följande:
    KATVIG I DK!!!!!!
    Var??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Malo skrev 2008-02-28 15:47:51 följande:
    Jisses vad ni skriver! Hittar inte ens min fråga jag skrev igår... Så det får bli upprepning och ursäkta om ni redan svarat.Vilka affärer är värda ett besök i Göteborg? Någon som fortfarande har lite rea kver tro? Någon som har koll?
    Hej! Nu har jag inte varit iväg denna veckan... så det är inte dagsfärska uppgifter du får ang REA. Men iaf... Gula Hästen har massa nyheter av Molo. Hon har alla mina favvo-suits tex  Lite rea kvar där, mest Katvig. Minishop har också rea men där vet jag inte hur det ser ut. Nyheter så klart på minishop. Dock dyrare än GH. Freshmilk har ingen molo men värda ett besök ändå tyvärr väldigt utplockad rea!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-02-28 16:26:03 följande:
    Lina: Malo ville ha tips på butiker i GB.
    GB som i gästbok
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-02-28 16:44:23 följande:
    nä  götet
    förstod det
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8