Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

tvåsmå skrev 2008-02-29 12:08:21 följande:
    Ahaa, men litar folk på att man skickar då, dom vet ju inte vem jag är?Lina med Liten skrev 2008-02-29 12:07:04 följande:
    Tja det antar jag att de gör.... Det är det vanligaste betalsättet när det handlar om barnkläder iaf...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jompa: vad go hon är! fin shopping också

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-02-29 12:31:35 följande:
    Jag fick just mail med korten från fotografen, 15 st underbara bilder och jag ska välja ut 8st........... Hur ska jag kunna det???
    lägg lite tid o titta noga. Lita på magen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-02-29 12:35:07 följande:
    hmmm, suck och stön........ får titta tillsammans med sambon ikväll så får vi se vad han tycker.
    sista alternativet är ju att öppna plånboken o ta alla
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-02-29 12:40:16 följande:
    Å vad fin Ida & Mini är i bildis! Katvigs rosa/vita är riktigt fint. Unisex? Jag fick oxå post idag! Dom grå randiga byxorna från Butte och Me and I´s sura grodor, mitt tradera fynd. Nya för 130 kr. Sååå fina!
    Så du fick ditt mail tillslut! Skönt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-02-29 13:09:49 följande:
    Men alltså... Om man kikar på IdaT:s kläder i reklamen på den här sidan. Bilden där de sitter på barnen. Då är färgerna helt annorlunda jämfört med när man sedan kikar på kläderna! Är ni med??Vilken färg är den riktiga??
    bra fråga.... studiobilder stämmer ju sällan m verkligheten tycker jag... De är ju så bearbetade...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-02-29 13:16:07 följande:
    Haha, jag har suttit och undrat lite över varför Molo lurvfleecetröjorna var så svårsålda på Tradera, inte ett enda bud.. nu såg jag att jag glömde att lägga upp dem  
    Ja då e de extra svårsålda...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-02-29 13:20:15 följande:
    Men då får jag använda kläderna på barnen endast här hemma och så får jag redigera i PS innan jag visar upp bilderna på barnen i kläderna... Äh, nej, jag som hoppades på att de haft dåligt ljus när de fotade kläderna i shopen. Lina med Liten skrev 2008-02-29 13:15:27 följande:
    Eller så skaffar du dig ett par tonade glasögon.... Så ser de lite mörkare ut
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-03-01 09:24:56 följande:
    hehe ska nog skicka in mannen i gaderoben för att se vad han väljer
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8