Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

På tal om annonser på T... Jag lovade visst vid middagsbordet att jag skulle styra upp källarförådet och lägga ut överflödet på blocket (Oh my, vad har jag gjort) Jag som brukar ta på mig skygglapparna varje gång jag går in i källaren...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Skatten: hon är ganska tandlös min dotter... Hon har 2 bara. Och 2 till på gång nu Fick sina första när hon va 5 mån och sen har det verkligen inte hänt nåt alls... fören nu...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-03-03 21:54:14 följande:
    OJ oj, låter som mycket arbete det
    Ja det värsta är ju att det mesta är mitt det som står där.... Bortsett sommardäcken som jag räknar som gubbens eftersom det är han som slänger på dem sen .-D
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-03-03 21:56:15 följande:
    Lillkillen här fick sin första tand dagen före ettårsdagen så Thea leder stort mot honom iaf
    Ja tänk så olika det är...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-03-03 22:03:29 följande:
    Jaaa jag är så glad att vi äntligen har de!
    var tvungen att kolla igen. Uttrarna är helt underbara... Min absoluta favvis bland Theas suits URFIN på din dotter!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-03-03 22:07:27 följande:
    NEEEJ!!! Maia vaknade o skrek så jag missade snigelinas fina elefantklänning från Småfolk på tradera  O billigt gick den ju också
    nej vad tråkigt!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-03 22:33:46 följande:
    Nu blir jag attans OT.... men nån som vet var i hela friden man köper en skateboard???Dottern önskar sig en i present, en rååååsa men jag letar o letar utan att finna
    Oj den va inte lätt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Angelinah: finns det vita hjul t den brädan?? såå snyggt det hade varit!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lollypop skrev 2008-03-03 22:53:15 följande:
    Go kväll! Shoppingdjävulen i mig, slog till ikväll Dock inget danskt Men la in en rejäl beställning på Nova Stars vårnyheter!Sååå fiiina kläder!!!
    Åh vad trevligt
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lollypop skrev 2008-03-03 22:56:26 följande:
    Jaaa, JÄTTE Måste ju tyvärr bara vänta lite, då kläderna inte finns i shopparna än Kommer i slutet av veckan tror jag!!!Vänta är INTE min starka sida
    Vänta e nog ngt av det tråkigaste som finns
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-03 22:54:08 följande:
    Ja, eller hur!! Skulle vilja fixa en riktig "tjejbräda" men tiden rinner iväg, hon fyller om 10 dagar nu.. Iofs önskar hon sig en Juicy couture eller en Friis väska åxå, men de e så tråkigt, en bräda kan man ju va ute o ha skoj med..
    Kör på bräda!! Det måste ju gå... Ställ frågan här på FL... (alltså inte i klädtråden) Vart hittar man brädor i Nacka m omnejd??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-03 23:04:39 följande:
    Inte den blekaste Funderade på å maila dem, så får dom plocka ihop en bräda i typ rosa/vit/svart å skicka den snabbt som attans, livsfarligt om jag skulle börja bygga en sån
    Det e nog lika bra att låta proffsen bygga Berätta vem som ska ha den och hur pass van (eller ovan) hon är... så får de sätta ihop ngt som passar en åkare m hennes kunskaper.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-03 23:04:00 följande:
    väldans onödigt påfund tycker jag Jisses va ni hann skriva under tiden jag var borta....Angelinah--- Håller m Lina, försök få tag i en bräda! Roligt!!Fråga sambon som brukar ha koll på sånt däringa Han trodde JAG ville ha en..ööeehh Det hade varit en syn *mindre graciös mamma far fram på rååsa bräda i skogen*
    *viker mig dubbel inför synen*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-03 23:08:45 följande:
    ja, jag gör så! tack för hjälpen bruders.. trots ot...  :)
    Vi finns till för de flesta problem
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Natti natti här med tror jag... Ska se om Tand-Thea kan sova någorlunda lugnt i natt

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8