Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2007-12-21 22:30:11 följande:
    min tös säger alltid "mamma med" när hon ska på toaletten, hon är sällskaps sjuk även när hon skiter
    *asg* j

odu sällskapssjuk om någon är min 4,5 åring.
    Ibland när hon sitter på toa så ropar hon och säger att hon inte når papperet men då sträcker hon inte ut armen ens utan ser ut som en liten krympling med mini armar
  • gosmamman

Godmorgon, sitter här o väntar på att min mamma ska hämta mig så skulle jag följa med och peka ut lite kläder som storan vill ha i julklapp men hon hittar inte sin plånbok så vi får se om vi kommer iväg Fundersam

Är det nån som ska handla på gucce? skulle vilja ha komössan men frakten är ju 50 spänn o det är alldeles för dyrt Ledsen

• gosmamman
    karmasus skrev 2007-12-22 10:08:09 följande:
    handlade där precis - kan lägga på en mössa om du vill
    Åååh det skulle vara super gulligt. Du kan väl skriva ditt konto nr i min inbox och hur mkt jag ska sätta in så fixar jag det.
  • gosmamman
    karmasus skrev 2007-12-22 10:09:48 följande:
    småfolks mössor är supersmå... tänk på det när du väljer storlekmin lilla tjej har storlek 74 i sin mössa , medans hon kan ha storlek 62 i ej sikke lej.
    Jag tänkte ta den största, strl 86
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2007-12-22 13:20:22 följande:
    Åh, jag måste bara säga att hon som har Små Knyten i Kristianstad är helt underbar! Var där inne idag för att spana lite o kolla om dom skulle ha mellandagsrea. Så hängde dom där, dom där urfina hängslebyxorna från Sveastar... 360 spänn kan jag inte med att ge för dom ändå, såå dyra! Jag frågade lite försiktigt om dom skulle komma på rean och det skulle dom. Den 27 skulle dom börja sin rea. "Åh vad synd, då är jag inte hemma..." sa jag. "Nä... Men du, du får den rabatten idag om du vill ha dom!"Tack för det! Så nu är jag ett par sånna rikare! Det fick bli en julklapp till Milo Denna färgen: UNDERBARA!
    guuud så snällt och vilka underbara byxor sen då!!!!!! Fanns det fler färger???
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2007-12-22 15:11:09 följande:
    Hehe, ja, det vet jag inte... Jag är ju stammis
    ok, d var ingen färg som tilltalade mig. Dina var snyggast men lite väl pojkiga till min tös
  • gosmamman
    jompa skrev 2007-12-22 17:14:06 följande:
    Nääää nu har dottern spytt igen, det blir inge roligt jul i år tyvärr.
    Näää, fyyy å usch. Min stortjej var ju dålig i torsdags men nu är hon frisk och hittils e vi andra friska men vi har ju några dagar på oss ännu att insjukna men vi håller alla tummar o tår för att få vara friska på julafton.
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-22 15:55:48 följande:
    Tjohooo!!! Mini Rodini kom    Åååå va fins dom va!!!!
    Åh, lyllos dig. Jag trodde jag skulle få mina kor idag men fick bara några julkort.

Får man post på tisdag igen eller???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8