Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

gosmamman skrev 2007-12-21 10:38:58 följande:
    Liten på landet harde ju ok rabatt så jag ska överväga att köpa ngt där. Knaske slår till på småfolks rosa elefanter men den kostar ju ff 200 Mja man hinner ju fundera några dagar på deras erbjudande iaf.Poppilopp har ff inte uppdaterat sin lucka idag, jag hoppas att det är kritor idag så jag kan färglägga mina klockor sen
    Herregud, jag kan inte stava öht  idag Generad
  • gosmamman
    jompa skrev 2007-12-21 10:40:14 följande:
    *asg*De där klockorna kommer bli så fina
    Jajjemen, jag förväntar mig att ni sitter på julafton och pysslar framför datorn, vi kan koppla in webb kameror så kan vi ge varandra tips om hur det blir snyggast
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2007-12-21 10:43:43 följande:
    ja, eller 40% på idat OCH esj OCH småfolk Det kan poppilopp allt ställa upp på tycker jag efter alla dessa värdelösa "erbjudanden"
    MINST sagt!!! oh vad jag skulle köpa idaT och småfolk. Ja skulle molo ha mega rea så skulle jag köpa dte med.

Spanade in på babyshop och hittade en del jag vill ha men dom borde ha mer rea.
  • gosmamman
    jompa skrev 2007-12-21 10:50:46 följande:
    Men kom igen Poppilopp måste ju snart åka, ska äta lunch med "affeoffa" alltså min morfar(gammelmorfar) och jag vill veta innan jag åker om det ska shoppas nåt eller ej.
    Ja, dom uppdaterar sist av alla men kan inte hålla tiden ändåSkrikandes Jag förväntar mig mega rea isf.
    Kommer dom med ngt skit idag med blir jag galen. Har dom ingen bra lucka fram till jul så bojkottar jag dom
  • gosmamman
    Essi73 skrev 2007-12-21 11:02:34 följande:
    Gosmamman, just in case, vilken stlk vill du ha på elefanterna? Vissa ggr har jag hittat ngt jag vill ha men beställer inte för bara ETT plagg. Tänkte om jag finner ngt ngnstans och det finns elefanter så tar jag elefanterna åt dig
    Jooo men jag vill ha dom på rea, tycker 150 spänn e för dyrt när jag får en hel suit för 199.
    Annars e det 110 eller 80 jag söker (nån av töserna ska få men dte beror ju på när/om dom rear och vilken strl som finns kvar)
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2007-12-21 11:05:49 följande:
    Jooo men jag vill ha dom på rea, tycker 150 spänn e för dyrt när jag får en hel suit för 199. Annars e det 110 eller 80 jag söker (nån av töserna ska få men dte beror ju på när/om dom rear och vilken strl som finns kvar)
    250 SPÄNN ska det ju stå
  • gosmamman

Nä nu måste jag tvätta lite innan bebben vaknar, skiter i poppilopp. Får kolla igen efter lunch.

• gosmamman
    Essi73 skrev 2007-12-21 11:08:13 följande:
    Ok jag siktar in på 80/110 om/när jag springer på _rea_plagg inom närmsta framtid  ifall det råkar sig vara mitt i natten eller om du inte är här och jag kan tipsa dig.
    Gör så gulliga du Skrattande Max 180 kr e jag beredd att ge för den, bara så du vet
  • gosmamman

NU är julklapparna ÄNTLIGEN klara beställde just det sista från poppilopps lucka  *ljuger så tungan svartnar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8