Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Gokväll, vi har varit o handlat lite julklappar så vi har varit borta hela dagen, vad har jag missat? några bra luckor i kalendern??

När vi hade åkt 2mil mot köpcentrat så fick vi punka Skrikandes så då var det till att byta däck och sen åka tillbaka 2mil för att låna syrrans bil och åka alla 6 milen till västerås.

Nu e jag såååå till mig för jag hoppas mina idaT leggins och mina lila ESL moln kommer imorrnSkrattande

• gosmamman

Vem var det som vägde mmellan molo regnbåge ränder och stjärnor??? jag skulle utan tvekan ta stjärnorna.

• gosmamman
    Wailea skrev 2007-12-09 19:17:17 följande:
    Inte danskt men jag har sett många plastisock plagg i bildtråden ändå! Är det någon som har den enfärgade klänningen? Snygg på? Bild? Hur är mössorna? Bild?Vore kanon! Shoppingsugen!
    Menar du dom mössorna som e lite tunnare höst/vår mössorna med 4st "spetsar/toppar" uppeå?? eller vintermössorna???

Jag har dom höst/vår mössorna till barnen och jag tycker dom e helt underbara, coola, bra passform, går ner ordentligt över öronen och sitter "tätt".

Jag har strl 1-2år till min 1åring och den sitter jättebra men kan hon nog ha ett bra tag till för den e väldigt stretchig.

Storasysters är i strl 3-4år och hon är 4år men jag tycker den är stor, den passar på mitt huvud.
    Fast den funkar även fast den sitter lite löst, vet inte om den e felmärkt och jag fått 5-6år ist??? Den blev lite bättre när jag tvättade den.

Klänningarna har jag ingen aning om
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-09 19:17:13 följande:
    *rys* Dåliga erfarenheter....
    av den säljaren eller??
  • gosmamman
    Tildamamman skrev 2007-12-09 20:21:57 följande:
    Heeej!Nu är jag tillbaka från en hejdundrandes weekend !Haft det så bra så det gjorde inget att jag missade utförsäljningen OCH så har jag faktiskt fyndat lite Molo och IdaT Hur gick utförsäljningen för er som var där??
    låter underbartSkrattande var det bara du och mannen???
  • gosmamman
    havsvind skrev 2007-12-09 20:31:18 följande:
    Hej på er!Hoppas att jag får hänga lite med er. Handlar inte så mycket ännu, men jag hoppas komma igång med inhandlingen i slutet på januari när jag har BF!Älskar danska barnkläder!
    välkommen hit och lycka till med bebis
    Tildamamman skrev 2007-12-09 20:42:11 följande:
    Lillebror hade vi med oss , men det är ju rena semestern med bara en liten bebis med sig. Så vi kunde verkligen göra det vi ville . Hade inte gått om vi haft båda barnen med , det blir ju så mkt mer jobb med en treåring också...
    visst är det lugnagatan att bara ha lillingen med sig, det blir så mkt disskutioner med dom större.
  • gosmamman

Alex07- åååh så avis jag är på dina byxor med bruna stjärnor och ko bodyn, sååååå fint!!

Buttelina- fin gossen var i samesuiten, tycker husky bilden är ett MÅSTE på den suiten.

Min postis hade INGA moln till mig idag :o( idat legginsen får jag nog vänta på för jag tror betalningen gick in imorse.

Några bra erbjudanden idag??

Jompa- Vi har en actagraco freeway tror jag den heter, köpte den till storasyster men nu har hon gracos bältesstol så bebben har tagit över denna och dom har suttit toppenbra i den båda två.

Jag håller dessutom på å fixar julklapp till min man, han ska få biljetter till idrottsgalan (jag ska också med så klart så det blir ju julklapp till mig också Flört)

• gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-10 12:03:21 följande:
    Vill inte rulla bugga längre ju... Kanske man kan sy till Urban också??? Suflett åtminstone
    har sett att folk syr till UJ men det kanske mest är dynor???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8