Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Visst sörjer man sin vagn när man säljer den, speciellt om barnet hade den som nyfödd, då blir man extra sentimental. Sålde bebbens "bebisvagn" i sommras och det sved i hjärtat när dom kom och hämtade den, men det var tvunget att göras ett byte.

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 21:23:34 följande:
    Häääääääär är jaaaaaaaaaag! *viftar för fullt* Milo har kommit in en sån period igen, han somnar så fint o lugnt vid åtta, sen vaknar han en timme senare o tror han ska upp. (vilket han oftast får med, haha) Lyckades somna om honom iaf, så nu får vi se hur länge det håller...
    gokväll på dig. Visst e det jobbigt när de små har såna perioder, man har lagomt hunnit kura ner sig i soffan så vill dom upp igen.

Alla kommer nu när jag funderar på att hoppa i säng, är sååååå trött på morgonen
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 21:28:30 följande:
    Usch ja, jag grät nästan när dom hämtade vår för nån månad sen. Nu saknar jag inte den ett dugg, me just när dom körde iväg med den. Å domv äntade sitt första barn i februari, åh vad sentimental jag blev!
    Jag saknar inte heller min gammal och har varit 200% nöjd med den nya och den fyllde inte sin funktion för oss men, iaf.....

Visst är det kopplat till de kvinnliga känslorna, samma sak när jag säljer kläder på tradera. jag ångrar mig faktiskt jätte mycket att jag sålde bebbens första bodysuit, just den skulle jag ha sparat Gråter
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2007-12-12 21:32:24 följande:
    Jo det var jag
    har du inte kvar den?? hittade inte länken på din sida?
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 21:34:10 följande:
    Är oxå helnöjd med vår nya!Ja, Milos första suit ligger sparad i lådan Det är jag glad för!
    du var klok du
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-12 21:39:11 följande:
    oK... Nog om vagnusarna... Några heta shoppingtips? Eller hänger alla på TS nu? Oj hoppsan.... Butte---- Soorrryyyy!! Glömde... *rusar*
    vad e det med butte??
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-12 21:44:28 följande:
    Skulle hjälpa henne med en sak , som jag totalt glömt bort *skäms*  *dumma mig*
    ok okGlad
  • gosmamman

Var just inne på liten på landet och kollade småfolk och såg att det fanns matchande byxor till den bruna tröjan m blå elefanter och orange kantband. Frågan är nu om nån vet om det finns matchande byxor även till de rosa elefanterna???

• gosmamman
    Tildamamman skrev 2007-12-12 21:47:13 följande:
    Vem var det som letade svarta strumpor?? Jag var på Exit idag och de hade... deras strumpor är ju för övrigt de allra bästa på att sitta kvar på små barn!
    på vissa H&M finns det också 3-pack svarta strumpor. Inte härikring men min väninna hade köpt i örebro tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8