Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Skriver frågan igen:

var just inne på liten på landet och kollade småfolk och såg att det fanns matchande byxor till den bruna tröjan m blå elefanter och orange kantband. Frågan är nu om nån vet om det finns matchande byxor även till de rosa elefanterna???

• gosmamman
    Tildamamman skrev 2007-12-12 21:57:10 följande:
    Fast hur sitter HM:s strumpor?? Jag blir fullkomligt galen när de åker ner och av... Exits strumpor är enligt mig de bästa på marknaden för små barn (tom danska )Angelinah - Du får nog skynda dig, för här var det väääldigt utplockat !
    på min bebbe sitter dom jättebra tills hon plockar av sig dom själv. Men jag kan tänka mig att exit´s e bättre om man har en sån butik i närheten
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2007-12-12 21:58:09 följande:
    Hej och god kväll! Nu är Thea hos John Blund... Ngn som shoppar ngt kul??
    Gokväll Skrattande
  • gosmamman

gokväll, har inte hunnit in på hela dagen, vad har jag missat för spännande?? finns inte en chans att jag orkar läsa igenom tråden.

• gosmamman
    Buttelina skrev 2007-12-13 20:28:00 följande:
    Köpte den på tradera imorse den jag visade på bilden var bodysuiten oxå inköpt på tradera
    mmm, kollade kalendrarna nu och dom var ju jätte tråkiga. alla har ju bara kik*kid. Jag vill ha smååååfooolk
  • gosmamman

vet ni vad, jag bryter ihopSkrikandes!!! fick just kuta in till bebben som vaknade med ett gurglande illvrål. Hon låg på rygg och hade kräkts . Hela hennes ansikte var fullt med spaggethi o köttfärssås, i ögonen, öronen, överallt var det spagetthi.
    Fick lov att sätta henne i duschen och spola hela ansiktet.
    Ni kan ju tänka er hur glad hon var......

• gosmamman
    NovJenny skrev 2007-12-13 21:17:01 följande:
    25% på småfolk hos liten på landet.Själv är jag näjdmed det jag har..
    när man talar om trollen, men jag vill ju ha minst 30%. pank e man dessutom. kanske kan skrapa ihop till ngt. Ska se om dom har nått jag önskar till barnen
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-13 21:22:43 följande:
    Men nääää... Fy då... Stackars liten ALLA verkar vara magsjuka överallt *tänker inte gå ut*
    Ja det går överallt nu. jag hade ju först. Sen fick stortjejjen nän lättare släng av det. Sen var sambon urkass i magen ett tag och nu har det varit lugnt tills ikväll då.
    Jag HOPPAS att hon kräktes för att hon är slemmig i halsen, det brukade storasyster göra när hon var runt 1år.
    Var hon rosslig och lite hostig på natten så kräktes hon, så vi får se hur detta slutar.
  • gosmamman

Jag vill helst ha småfolks bruna ko suit eller ugglesuiten med grön botten (fast de e väl gammal) och dom fanns inte. Men dom hade ju iofs en ko body Räcka ut tungan.........

Skulle även vilja ha den bruna tröjan med rosa elefanter till båda girlsen men tack vare dom dumma dumma vinterdäcken vi köpte i veckan finns kanppt utrymme för att köpa en grej Fundersam.
    Måste fundera lite

• gosmamman
    jompa skrev 2007-12-13 21:35:58 följande:
    nej inte mer kräks. Jag är orolig varje kväll och natt att jag ska vakna av att barnen kräks vi har ju redan haft en släng förut och vill inte ha det igen. Jag är nog nästan ornormalt orolig för sånt här.
    Du är inte själv om det kan jag säga. Min sambo blir så sur på mig när jag blir fanatisk om nån av han eller stortjejjen blir sjuka. Då får han ta hand om henne, jag och bebben flyr fältet. Dom får endast gå på ena toan och jag tvättar händerna som besatt och käkar massor m vitpepparkorn.

jag blir ju så sjuk dålig när jag blir sjuk, men han har inte kräkts sen han var typ 11år så han minns inte hur jobbigt det är så det är klart han är kaxig och kan klaga lite på mig då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8