Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

sunmaid skrev 2007-12-13 21:50:08 följande:
    Kräksjuka är nog det vidrigaste man kan få. Vi har varit magsjuka fyra! gånger i år Senast för ca 1½ vecka sedan då var även Ebba 3 månader sjuk Fick sitta och mata henne med sked var femte minut hela natten...Jag har läst att man är "immun" mot magsjuka när man haft den, men hur många olika finns det ute nu??
    Åh stackars lilla bebis...... Ingen aning om man blir immun, men oftast brukar man bara ha en gång / vinter.

Nä nog om magsjukan, känner mig illamående bara av att skriva om det.

Måste nog gå å hänga tvätten som ligger i maskinen för att kunna kasta in bebben sängkläder.
    Ifall det blir en lång natt så gör jag som jompa efter jag avklarat tvätten.

Godnatt
  • gosmamman

Godmorgon, jäkla skrutt. Nyss köpt nya vinterdäck ju Skrikandes och nu verkar det som vi måste köpa nytt batteri också, PRECIS TILL JUL

Det positiva är iaf att bebben inte kräktes nå mer igår, sov gott hela natten och vaknade pigg som en lärka och hungrig som ett djur Skrattande

Attans, nu får jag på snoken för att jag klagade på kalendrarna och ville ha småfolk. Nu verkar det vara massa småfolk för att jag inte har pengar. Skulle ha väntat med att klaga tills den 20:e Fundersam

• gosmamman

40-50% hos nån shop som har STORT utbud på småfolk. Vill båda ha lite bodys och tröjor.
    Molo lamm voll jag också ha typ 40-50% på.
    Plastisock äppellunden tröja+leggins är också välkommet till en kraftig rabatt.
    Katvig svart/brun randigt vill vi ha billigt och gärna lite idaT också.

Meeeeen så har vi ju detta med pengarna Ledsen, då väljer jag först småfolk blandad kompott och sen molo lamm

• gosmamman
    jompa skrev 2007-12-14 10:13:03 följande:
    Nähä, inget kul på Poppilopp i dag heller
    visst har poppilopp haft trista "luckor" ett tag
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2007-12-14 10:21:33 följande:
    ja, gör det!Nä, nu måste jag fredagsstäda
    här är en till som måste ta fram snabeldraken, ses senare Skrattande
  • gosmamman
    terezita skrev 2007-12-14 18:42:24 följande:
    tycker ni att jag ska stå för frakten tillbaka??
    För att vara på den säkra sidan så skulle jag betala frakten tillbaka.

Gokväll förresten Skrattande
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2007-12-14 18:48:51 följande:
    Tack Tycker hon ser ut som en liten karamell i dom färgerna
    Toksöt var hon i den suiten, jag tänker på nått bubbelgum man tuggat som liten
  • gosmamman

Attans att jag e pank, vill sååå gärna handla på EST idag. Vill köpa molo lammbody+byxa (röda kantband) och så skulle jag få småfolk kobody på köpet Gråter

• gosmamman
    millan1977 skrev 2007-12-14 19:13:54 följande:
    Ni som vet nästan allt Vilken sida har mest småfolk och gärna fraktfritt :-OSåg den turkosa flodhästtröjan live på Minishop idag och blev tok käääär! Men de hade inte storleken jag ville ha Vet att jag har sett den någonstans - men kommer inte ihåg var....
    kolla om ajabaja har den, dom brukar ha ganska mkt småfolk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8