• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina-jag vill oxå se

• maugu

Buttelina-så fina bilder på superfina barn.

Svarta strumpor? Min förkylda och utttröttade hjärna förstår inte?Hilfe bitte

• maugu

Jo, jag har beställt från DK-både IDAT från IDAT.DK och paradisvej-min lille pindsvin flyverdragt i stk 80. Är så nyfiken på kvalitén i dessa..Hoppas det blir stora paket i slutet på veckan

För att lägga in kort måste man vara plusmedlem då?

• maugu

Isold; så jobbigt när de små är sjuka-hoppas han kryar på sig.

Fick just mail från en tjej från Trendsales som försökte buda på min dress genom att jag avslutade den Funkade förstås ej-men, hon tipsade om att shoppa på lagersalg för IDAT, Droppa Dot m m..de har tydligen ej sin lagersalg i Köpenhamn utan i krokarna där hon bor..Jag behåller i vänlistan och tipsar givetvis om när dessa lagersales är för våra söderlänningar och de som önskar åka ner för heavy shopping..som det kan bli med ett litet mail sent på kvällen

• maugu

Paket, paket Plastisock i rött och HJORTH i blått och Hugin&mugin tröja i stk 128-men, den ser verkligen liten ut för min tjej-kanske måste ta vägen ut på Tradera-typiskt-dottern älskar djur och på detta print så sitter det ett stort lejonhuvud på halva tröjan-som en tavla

Företagsnamnet är nu klubbat-tack ni som hörde av er.. det blir P-namnet då vi ej kan använda det tyska, det finns en kobination som är varumärkesskyddat i det namnet..Det får bära eller brista men som sagt, tack till er som svarade!

• maugu

Fick precis orderbekräftelse från DK-min lila igelkottoverall kommer att finna vägen till oss, dvs packad och skickad idag-visst klarar den 2 dagar till Sverige? (eller kanske inte, men man kan ju hoppas)..

Skönt att ni hittade igen er grabb-har tappat bort en unge i en okänd stad-hon var försvunnen i 1 timme-trodde jag skulle gå under..

Apropå väder-vi har minus 16 grader idag-brrrr...

• maugu

Bor i Jämtland-första köldknäppen nu..

Brukar ha 2-3 veckor med grader ner till -35-38.Då är det inte roligt att andas
    Men det är otroligt vackert här med snö och mkt feeling inför julen. För någon dag sedan regnade det dock..

Ska strax masa mig ut för att skicka lite paket-folk är snabba att bet nu inför jul

• maugu

Tjollabolla håller med-jag är från Skåne men via jobb och kärlek så hamnade jag här..dock, jag älskar att bo här i mars, april, maj-så otroligt vackert-ja, sommaren med, men då blåser det mest.
    Vi använder alltid goretex med eller utan flecce talar om det är sommar eller vinter här

• maugu

Lyxigt med MOLO-overallerna och serviceminded-antar att en av dem lär åka vägen ut till Tradera? Bra rabatt isåfall

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8