• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

kameolont-något liten i sik 74/80 iallfall. Jag har provat och min son som nu är 8 månader och 8,1 kg och ca 72 cm växte ur sina byxor och tröja dvs hann knappt använda det.
    Men, de är superfina och goa.

• maugu

Över 1000 KK fraktfritt annars 130 KK dvs ca 160 svkr.

Titta i tilbudskassen-finns mycket fint till rea-dock kollektioner sedan förut..

• maugu

Ängeln 83-superfin matchning-jag började oxå leta den blå lammbodyn-hittar den bara i 62 el 68..Har suiten med röda kantband till lillkillen-så fint med röda idat sockar och dregglis
    Har har magsjuka slagit till-igen på 7-åringen och sonen låter som en felinställd motor (dvs rosslar) och har feber, snorig + att hans ena framtand håller på att spricka igenom..Inte lätt att vara liten..

• maugu

Tjollabolla-skrattar åt reklamkampanjen-jag hävdar härhemma-kvalitetskontroll inför vårt projekt Det köper min man-shit vad man kan hitta på för att ha ursäkter för shopping

Hörrni-jag visste ju inte om att det fanns danska kläder förra året ej heller dessa kalendrar-nu undrar jag (idiotförklara mig inte) är det värt att smyga in på julafton för erbjudande? Någon som minns om det var exceptionellt bra förra året?

• maugu

God morgon!

Är åter efter ett en jobbig upplevelse. Sonen vaknade upp i torsdagsem och var så full med slem och kmpade med andningen (har varit så en gång förut med inläggning på sjukhus som följd när han var 4 mån). Jag såg direkt att det var tufft för honom så jag ringde sjv-upplysning och de sin vana trogen trodde jag var en hispig mamma och sade; nämen, nu hostade han, nämen nu fingrar han på telsladden-han blir nog bra ska du se-jag gav mig dock inte, fck en tid på VC 30 min hemmifrån-nu kämpade sonen än mer-kastade oss i bilen-jag hade vild panik inombords-på VC tog de honom direkt, behövde bara lyssna på honom-betapred och inhalation med mask och de ringde ambulans som skulle ta honom till sjukhuset en timme bort.
    Jag fick lämna över sonen till ambulanskillarna (kunde ej följa med då bilen var verkligen på fel ställe m m kändes ej bra men så är det när man är mer eller mindre ensamstående på landsbygden). Iväg till sjukhuset, sonen fick adrenalin och väcktes varannan timme under hela natten till igår-men han blev dock mycket bättre och jag ville hem. Han hade bulor i pannanefter den hårda metallsängen som han skulle vila i Han sov ingenting det dygnet men det har han tagit igen nu-sov från 18-9.30 med paus för tre vällingflaskor..Lille killen!De tror att han har en variant av krupp som gör att han täpps till i ner mot luftrören och får då problem att syresätta sig..

Usch och fy säger jag bara!Krama era små och jag hoppas vi alla slipper fler sjukdomar just nu...

• maugu

Buttelina-absolut!När de kämpar för att andas-då är man inte stor som mamma..

Men, för att hålla sig till tråden; någon som hittat fina erbjudanden?Jag undrar vad som skall komma för hos oss vissa webshopar så ju utbudet inte så stort men detta är ju en toppenidé att sälja bort vinterkollektion innan vårkollektionen kommer..

• maugu

När de vaknar Nej, skojar bara-jag trycker oxå på uppdatera knappen-rumba har haft toppenbra erbjudanden så man vill ju vara bland de första

• maugu

Rumba är på G-hoppas det kommer riktigt bra saker-shoppa, shoppa:-9

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8