• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Zvartaliljan-usch ja. Håller med om mediciner-då min son nu fått åka in två gånger med ambulans så undrade jag om jag kunde få något hem-nej, utan blir det så här igen så får jag ta ambulansen för krupp är inte farligt, det ser bara otäckt ut. Sitt med fönster öppet och håll honom upprätt är rådet..Varför ska de små lida speciellt om man vet att de är känsliga vid virus?Nu br jag oxå i ett annat land som är lite mer humant när det gäller barnsjukvård så vi kommer begära utredning där för sonen..Sjukvård Sverige-ekonomi-ingen trygghet. Jag kan säga det för jag är själv chef inom sjukvården och vi tvingas ställa patientgrupper mot varandra och hålla ned kostnader för icke-livsnödvändiga mediciner. Sverige är duktiga på akut omhändertagande men i längre utredningar så finns det brister..
    Har hon fått krupp efter det i Italien?

• maugu

Håller med om Bugaboon-vi har den hemma i Wien och Gustaf sover som en kung i den. Han fixar inte heller att ligga helt plant-han har sedan han var liten bebis fått sova halvt upprätt i bilbarnstol m m..

Jag skulle oxå önska en mirakelmedicin som hjälpte dem initalt och givetvis åka in till sjukhus för koll..Just andningen blir så traumatisk, för barnet och oss som föräldrar. Jag hoppas han slipper mer krupp i år.. Nu har han mycket slem fortfarande men kan hosta så att det släpper något..

Krama lilltjejen och hoppas på kruppfri jul.
    Nu ska jag städa upp hemmet-maken kommer imorgon

• maugu

In snabbt-såg i ett annat forum att någon fyndat plastisock-men hon skrev ej vart?Någon här som sett något i kalendrarna?

• maugu

Var det ni som tog alla Nova Star jeans?Lade dem i korgen och fick sedan medd att de var slut Jag köpte dock Brandstroms-har suktat efter dem länge och en Elvis tshirt bl a...
    Nu är det shopping förbud-måste rensa och lägga ut på Tradera

• maugu
    Har hittat hit nu.

Man blir ju så sugen på att shoppa. Är det någon som har någon favorit av nätbutikerna?

Har en liten (nåja, inte så gammal då ) kille på snart 3 månader. Han är rätt välbyggd (lite knubbig och inte superlång) Hur är ex Molos och Urban Elks storlekar?

Skulle vilja säga att MOLO är normala och Urban Elk är något mindre så gå gärna upp en storlek..
  • maugu

Fråga-hur fixar ni ramar runt ett inlägg som ni svarar på?Hjälp

• maugu
    maugu skrev 2007-12-16 11:34:56 följande:
    Tack ,tack..
    Provar igen..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8