Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Tyvärr kan inte vi på torsdag.. Hoppas ni får trevligt/Kram Johanna o Bella
Halloj.
Konsthallen har ju ingen fika direkt utan ´bara riktig mat...nere i källaren på Hansa rekomenderarde Esandis....eller så finns det ju ett fik inne på galleriet,...
Vad tykcer ni?
Om man inte är allt för många tycker jag Smaklöken på lilla torg är trevligt. Finns både fika, paj, mackor och sallad. Får in en fyra fem vagnar. Är Bea vaken kan jag alltid låsa fast den utanför.
Hej!
Det som ligger inne på galleriet va jag nyligen o dom vill inte gärna ha barnvagnar tydligen, får sitta vid utvalda bord. Så jag tycker vi gynnar någon annan.
Nu är det ju bara vart vi ska ses för kl 11 är väl bestämt =).
Har aldrig varit på Smaklöken men får vi plats så provar vi gärna där.
Hej hej!!
Smaklöken låter trevligt,,,vart på lilla torg ligger det?
Hej!
Smaklöken låter bra, alltid kul att testa något nytt. Jag kan också ställa vagnen utanför om Alma är vaken. Ska vi bestämma kl 11 på Smaklöken?! En tjej på babymassagen som heter Anna vill gärna följa med imorgon på fikan om det går bra. Hon har lilla Sixten som är 3 månader.
Vi som promenerar från Nobeltorget, ska vi säga halv 11 vid konsum?
kram
Halv 11 vid konsum låter jätte bra! ses där!!
Hej hej tjejer! =)
Kommer gärna på fikan imorgon! Ser att ni snackar om smaklöken! Jag vet att där oxå ska vara en "mammaträff" imorgon på typ 11 pers..haha kanske blir lite trångt?
Konsum vid halv 11 tycker jag låter bra.
Ska vi andra ses vid Smaklöken och om det är folk där kan vi väl gå nån annanstans?