• Buck gooter

Hur ser en "fin snopp" ut?

Här finns en tråd med frågan hur en snygg fitta ska se ut. Tänkte starta en ny med frågan hur en snygg snopp eller kuk ska se ut? Vad är det som går hem hos damerna?

• Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?
  • Häxan Jia
    Erasmus skrev 2007-12-10 16:50:37 följande:
    Lagom e inte alltid bäst.

Störst kommer först

Seriöst en perfekt snopp, rent ytligt och utseendemässigt bör vara rak, inte för mkt böj och lut åt något håll. Välansat hår runt roten och gärna helrakad pung, funggerar med rakat överallt också. den bör vara runt 18-23 cm lång, med en omkrets på ca 15-16 iaf. Gärna ådror och ett vackert ollon som är sugvänligt, så man känner det i munnen, med väl markerad skillnad på ollon och penis, så man lätt kan cirkulera med tungan på gränsområdet och mysa lite extra.

Har man en sådan snopp så krävs inte mkt mer i min värld...

*älskling vart e du?*
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Anonym (mums)

snopp är bra, dom gör underverk i hönan!! haha

• Erasmus

Tina med ängeln Christoffer skrev 2007-12-10 16:53:47 följande:

Erasmius:Är det din som är måttstocken för hur en perfekt snopp ser ut då.Fick lära mig "Bättre liten och rapp än stor och slapp"
    Du fick lära dig fel och bör vara mer vaksam mot desinformation och dåliga rim från någon med pytteliten pillesnopp.

Stor och stark.
  • Tina med ängeln Christoffer

Erasmus:
    Det ska jag komma ihåg! Förlåt att jag kommer med desinformation och dåligt rim.

• Erasmus

Tina med ängeln Christoffer skrev 2007-12-10 17:12:06 följande:

Erasmus:Det ska jag komma ihåg! Förlåt att jag kommer med desinformation och dåligt rim.
    Ingen fara. Sånt händer.
  • Tina med ängeln Christoffer

Det var ju tur att du rättade mig!

• Anonym (Mums)

"Bättre stor och rapp - än liten och slapp"..... så skall det väl ändå vara ?!?!

• kawwa77
    Erasmus skrev 2007-12-10 17:15:42 följande:
    Tina med ängeln Christoffer skrev 2007-12-10 17:12:06 följande:
    Ingen fara. Sånt händer.
    "LÅÅÅNGGG" puuust
  • Anonym

Har alltid tyckt att dom är skit fula!
    Men när jag träffade min nuvarande så fick jag en helt ny bild faktiskt. Den är SÅÅÅ fin! :) Helt perfekt!

• tess701

Ha ha ja hur ser en sån ut??? Alla e välla ganska söta på sitt vis va???  

Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?