Hur ser en "fin snopp" ut?
Här finns en tråd med frågan hur en snygg fitta ska se ut. Tänkte starta en ny med frågan hur en snygg snopp eller kuk ska se ut? Vad är det som går hem hos damerna?
Här finns en tråd med frågan hur en snygg fitta ska se ut. Tänkte starta en ny med frågan hur en snygg snopp eller kuk ska se ut? Vad är det som går hem hos damerna?
Hemliga jag skrev 2007-12-10 20:04:58 följande:
Omskuren, propotionerlig (jag kan inte stava jag vet), rak och allra, allra viktigast: HÅRD!
Anonym ( ):
Man kan få stavningskontroll i menyraden. Den hade inte jag klarat mig utan!
Som min helt klart
Tina med ängeln Christoffer skrev 2007-12-11 11:23:41 följande:
Anonym ( )
Vet faktiskt inte. Den bara fanns där! Jag gick nu in i visa i menyn och tryckte på verktygsfällt och markerade standardknappar. Då kom rättstavningen fram. jag hade givetvis avmarkerat den innan och då försvann min rättstavning!
Sjukt fånigt...
Alla verkar hellre vilja beskriva sina egna könsdelar...
"Men det är ju jag!" eller " Det är ju mig du beskriver"...
Jösses...
Fotografera era kön vettja och lägg upp isället...
Jag lixom skrev 2007-12-11 12:38:45 följande:
Neee tack...
Inte intresserad.
Tycker bara att dte är så fånigt för ämnet var "Hur ser en fin snopp ut" och när folk berättar så finns det dom som joddrar om att det låter som beskrivningen av deras kön...
Fånigt och intressant.
Tänkte att vill man visa upp och berätta om sitt kön så kanske det är en bättre idé att lägga upp en bild någonstans av det.
Fingrarna gick för fort över tangenterna ser jag, hoppas ni förstår ändå...=)
Öööh.
Jag lixom skrev 2007-12-11 12:47:49 följande:
Stor tung, vattenpung. Hårigt skaft och en kraftigt högerböjning. Riktigt mycket förhud som går lång ut över ollonet. Gärna så mycket att ollonet knappt tittar fram vid stånd. Och slutligen ska den lukta riktigt starkt av flensost och rötgas.
Som min sambos snopp.... MMMMMmmmmmm den e mumsig.
len o fin o omskuren, fast liten pung. Välansad eller rakad. Lagom stor, inte liten o inte enorm. Smakar gott och jag ÄLSKAR att suga den, skulle kunna göra det flera ggr om dagen. MMmmmmmm, han borde komma hem från jobbet NU!!!
Så lång och grov som möjligt. Liten fast rakad pung.
Trimmad buske.
Gärna lite ådrig.... Sen ska den gärna fatta galoppen snabbt =P
Anonym (Åsa 19) skrev 2007-12-11 13:12:58 följande:
Hellre grov och lite kortare, än en lång och smal. ...men gärna så grov och lång att den ligger över genomsnittet. Absolut INTE omskuren. Naturligt ska det vara vad gäller förhuden. Pungen får gärna vara av den mindre sorten. En fin snopp smakar och luktar gott. De är ju så härligt lena. Gillar också när de växer sig hårda och ådriga under mina händer och mun. Härligt! Ansat, rakat eller buske spelar inte sådär jättestor roll. ...men vill han ha slick och sug på pungen får han ansa den.