• Buck gooter

Hur ser en "fin snopp" ut?

Här finns en tråd med frågan hur en snygg fitta ska se ut. Tänkte starta en ny med frågan hur en snygg snopp eller kuk ska se ut? Vad är det som går hem hos damerna?

• Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?
  • Larsgubben

Hemliga jag skrev 2007-12-10 20:04:58 följande:

Omskuren, liten fin pung trimmad upp på, inget hår alls på fungen gärna böjd uppåt lite,, mmmm
    Men...det är ju mig du beskriver, hehe. :)
  • Anonym (;-))

Omskuren, propotionerlig (jag kan inte stava jag vet), rak och allra, allra viktigast: HÅRD!

• Tina med ängeln Christoffer

Anonym ( ):
    Man kan få stavningskontroll i menyraden. Den hade inte jag klarat mig utan!

• Anonym (;-))

Tina med ängeln Christoffer skrev 2007-12-11 11:23:41 följande:

Anonym (): Man kan få stavningskontroll i menyraden. Den hade inte jag klarat mig utan!
    Hur då?!
  • Tina med ängeln Christoffer

Anonym ( )
    Vet faktiskt inte. Den bara fanns där! Jag gick nu in i visa i menyn och tryckte på verktygsfällt och markerade standardknappar. Då kom rättstavningen fram. jag hade givetvis avmarkerat den innan och då försvann min rättstavning!

• Jag lixom

Sjukt fånigt...
    Alla verkar hellre vilja beskriva sina egna könsdelar...

"Men det är ju jag!" eller " Det är ju mig du beskriver"...

Jösses...
    Fotografera era kön vettja och lägg upp isället...

• Larsgubben

Jag lixom skrev 2007-12-11 12:38:45 följande:

Sjukt fånigt...Alla verkar hellre vilja beskriva sina egna könsdelar..."Men det är ju jag!" eller " Det är ju mig du beskriver"...Jösses...Fotografera era kön vettja och lägg upp isället...
    Logga in på bodycontact.com, så ser du bild.
  • Jag lixom

Neee tack...
    Inte intresserad.

Tycker bara att dte är så fånigt för ämnet var "Hur ser en fin snopp ut" och när folk berättar så finns det dom som joddrar om att det låter som beskrivningen av deras kön...
    Fånigt och intressant.

Tänkte att vill man visa upp och berätta om sitt kön så kanske det är en bättre idé att lägga upp en bild någonstans av det.

Larsgubben skrev 2007-12-11 12:43:49 följande:
    Logga in på bodycontact.com, så ser du bild.
  • Jag lixom

Fingrarna gick för fort över tangenterna ser jag, hoppas ni förstår ändå...=)

• Larsgubben

Jag lixom skrev 2007-12-11 12:47:49 följande:

Neee tack...Inte intresserad.Tycker bara att dte är så fånigt för ämnet var "Hur ser en fin snopp ut" och när folk berättar så finns det dom som joddrar om att det låter som beskrivningen av deras kön...Fånigt och intressant.Tänkte att vill man visa upp och berätta om sitt kön så kanske det är en bättre idé att lägga upp en bild någonstans av det.
    Precis, därav länken.
  • Anonym (Åsa 19)

Stor tung, vattenpung. Hårigt skaft och en kraftigt högerböjning. Riktigt mycket förhud som går lång ut över ollonet. Gärna så mycket att ollonet knappt tittar fram vid stånd. Och slutligen ska den lukta riktigt starkt av flensost och rötgas.

• Anonym
    Anonym (Åsa 19) skrev 2007-12-11 13:12:58 följande:
    Stor tung, vattenpung. Hårigt skaft och en kraftigt högerböjning. Riktigt mycket förhud som går lång ut över ollonet. Gärna så mycket att ollonet knappt tittar fram vid stånd. Och slutligen ska den lukta riktigt starkt av flensost och rötgas.
    Låter som mitt ex
  • Anonym

Som min sambos snopp.... MMMMMmmmmmm den e mumsig.
    len o fin o omskuren, fast liten pung. Välansad eller rakad. Lagom stor, inte liten o inte enorm. Smakar gott och jag ÄLSKAR att suga den, skulle kunna göra det flera ggr om dagen. MMmmmmmm, han borde komma hem från jobbet NU!!!

• IsadorasMamma

Så lång och grov som möjligt. Liten fast rakad pung.
    Trimmad buske.
    Gärna lite ådrig.... Sen ska den gärna fatta galoppen snabbt =P

• Anonym

Anonym (Åsa 19) skrev 2007-12-11 13:12:58 följande:

fyfan..
    låter som mitt ex med förutom stanken.. han var renlig.
  • Häxan Jia
    Nuttans Mamma skrev 2007-12-10 20:03:44 följande:
    Men en dö kuk är så härlig Å se när den börjar leva
    Mmm underbart.. se hur den reagerar och börjar fyllas.... känna hur den växer.. Jag älskar den biten lika mycket som allt de andra
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Häxan Jia
    Sjukt fånigt...Alla verkar hellre vilja beskriva sina egna könsdelar..."Men det är ju jag!" eller " Det är ju mig du beskriver"...Jösses...Fotografera era kön vettja och lägg upp isället...
    Då blir man anmäld kan jag lova Så de är nog ingen bra ide... om inte alla som är reggade så en sexsajt byter nick med varandra och visar upp bevisen där då.
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Schnauser

Hellre grov och lite kortare, än en lång och smal. ...men gärna så grov och lång att den ligger över genomsnittet. Absolut INTE omskuren. Naturligt ska det vara vad gäller förhuden. Pungen får gärna vara av den mindre sorten. En fin snopp smakar och luktar gott. De är ju så härligt lena. Gillar också när de växer sig hårda och ådriga under mina händer och mun. Härligt! Ansat, rakat eller buske spelar inte sådär jättestor roll. ...men vill han ha slick och sug på pungen får han ansa den.

Cibi condimentum fames - Hungern är den bästa kryddan
Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?