• Buck gooter

Hur ser en "fin snopp" ut?

Här finns en tråd med frågan hur en snygg fitta ska se ut. Tänkte starta en ny med frågan hur en snygg snopp eller kuk ska se ut? Vad är det som går hem hos damerna?

• Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?
  • Fru O Mamma Kokkonen

Hellre lång å smal än kort å tjock. Men storleken har ingen större betydelse. Eller jo. Men asså normalstor och stor har ingen betydelse. Gärna stort ollon... sköööönt... :-P

• Anonym

Bättre beskrivning kunde jag inte skrivit sj..
    Häxan Jia skrev 2007-12-10 16:57:27 följande:

Störst kommer först Seriöst en perfekt snopp, rent ytligt och utseendemässigt bör vara rak, inte för mkt böj och lut åt något håll. Välansat hår runt roten och gärna helrakad pung, funggerar med rakat överallt också. den bör vara runt 18-23 cm lång, med en omkrets på ca 15-16 iaf. Gärna ådror och ett vackert ollon som är sugvänligt, så man känner det i munnen, med väl markerad skillnad på ollon och penis, så man lätt kan cirkulera med tungan på gränsområdet och mysa lite extra.Har man en sådan snopp så krävs inte mkt mer i min värld...*älskling vart e du?*
  • Anonym

Tycker alla snoppar som jag sett varit fulsnygga, de ser ganska coola ut ju

• Anonym (Man)

Ja fittor är inte alltid heller så snygga en del ganska fula ..

• fallen angel

Tina med ängeln Christoffer skrev 2007-12-10 16:39:55 följande:

Finns det fina snoppar? Tycker dem är rätt fula.
    precis min åsikt
  • 6kimpa6

Snoppar e Ganska fina

Men de finns inge fulare än en "död" kuk....
    Den bara hänger där helt livlös :D

• Hemliga jag

Omskuren, liten fin pung trimmad upp på, inget hår alls på fungen gärna böjd uppåt lite,, mmmm

• Anonym

Normaltstor, med rätt mkt förhud. Lite mökrare i färgen än den vanliga huden. Rakad pung o inte alltför otrimmat ovanför. Fast pung.

Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?