Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Har glömt att säga till dig Sara att Eivor är så impad av Moa och tycker hon är sååå go Idag när vi kom på dagis var det första Viktor såg kortet på Moa som dom satt upp!

Älskade unge!

Kan inte annat än ansluta mig till förlorade vänskapklubben Fast här är det tvärtom, de flesta har flyttat ifrån mig Har några barndomskamrater kvar här i stan men man har ju lite olika liv nuförtiden eftersom de andra inte har några barn så det blir bara att man träffas några gånger per år över en lunch eller så.... Trist men jag har ju hellre få goda vänner som er än många ytliga. Vi umgås faktiskt oftast med familjen eller singelkillar av någon anledning

Gud så trist Sara att du inte märker något resultat Tycker absolut du ska prova med ortopeden först. Dom kan ju inte annat än att hänvisa till VC.

Älskade unge!
    Kärring
    Älskade unge!

Hallå! Å TACK för igår det var verkligen superkul! Var såååå besviken att vi var tvugna att åka hem men jag hade faktiskt inte räknat med att det skulle bli så sent så jag hade ju lovat barnvakten att vi skulle vara hemma vid tio. Fast så här i efterhand och med tanke på hur det snurrade när jag kom hem så var det nog lika bra för jag jobbar ju idag!

Sara: Filmen var verkligen en överraskning! Skitbra tyckte i alla fall jag, även om jag inte hade fattat att det kommer 2 till. Vi gick på Lottas och åt och sedan vidare på Harrys och drack och drack och drack. Jag och Peter var hemma halv tolv och jag tror de andra var hemma vid ett.

Har alltid Viktor hemma i samband med feber men är han bara snorig får man ju se till allmäntillståndet. Är han hängig och trött så får han vara hemma men är han pigg som vanligt är det dagis som gäller.

Åter till arbetet...

Annika: Jag ser ingen pyjamaslista

Älskade unge!

Viktor tackar för gratulationerna

Är sjuuuuukt trött idag.... Viktor levde rövare inatt och så var det upp med tuppen och börja jobba klockan sju but I löööööv it! Hann bara lämna honom på dagis så ringde dom och ville vi skulle hämta för han var geggig i ögonen... men det blev Peter som fick fara hem för en gångs skull, skönt tyckte jag.

Annica: Håller med de andra. Klart du ska söka sånt där går alltid att lösa! Du har ju bara ett vikariat så dom kan ju inte tvinga dig att vara kvar om du får ett annat jobb!

Lycka till Thea!

Älskade unge!

Sara: Vem är det?

Haha Anna då har jag myyycket hellre köttsligt umgänge med Mr Magnusson

Sitter på jobbet med feber.... blääää vill hem...

Älskade unge!

Nä inte kul men nu är jag hemma och ska lägga mig och sova så jag kan jobba imorgon! Ja det är verkligen underbart att trivas på jobbet! Hur går det för dig då? Känns det nå lättare?

Älskade unge!

När det gäller preventivmedel så tycker jag dom kan komma med något som är optimalt utan biverkningar! Typ ett piller man måste ta 1 ggr/år eller nåt. Vi har då inte ens något nu, chansen är ju minimal att det skulle bli något så det känns onödigt. Däremot måste man ju äta medicin för att "blöda igenom" fast jag har inte idats ta den...glömmer ändå alltid...

Skulle nog svara på nå mer men kommer inte ihåg.

Natti natt!

Anna och Annika: Det verkar vara en spännande match för grabbarna! Dom lär ju va bakis imorgon!

Älskade unge!

Haha med lite grupptryck Annika så blir det nog en och annan öl även för han!

Älskade unge!

Klart man får Camilla!

Annika: Ja jag hoppas verkligen det ordar upp sig på jobbet för honom så han kan koncentrera sig på huset! Grattis förresten eller vad man nu ska säga Hoppas ni får pruta!

Blev hemma och sjuk idag trots allt. Är såå tjock i halsen och har grymt ont i nacken som en följd av det. Feber och huvudvärk på köpte så Peter är hemma med Viktor idag men imorgon får han allt gå på dagis.

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!