Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Hej hej

Viktor har också dissat vällingen i perioder men jag tycker den är guld värd så jag är glad att han fortfarande vill ha den.

När det gäller medicin har vi haft sån tur att Viktor tyckt den varit god men vissa gånger (typ mitt i natten) har han stenvägrat och då är det sprutan som gäller.

Sara: Vi fick inget svar på varför han hade feber så länge, han hade ju höjd sänka men läkaren trodde mer på virus så vi fick inget penecillin. Det är ju såklart bäst om man kan undvika det... Hoppas hon är feberfri imorgon nu!

Älskade unge!

Precis så där var det för oss också. Alltså att sänkan var högre andra gången vi var där. Fick vänta på VC i flera timmar innan han till slut kissade. Han fick en påse som de tejpade över hela "paketet". INTE kul, lider med er.

Älskade unge!

Men fy fan vad hemskt Sara! Gud vad jag är glad att jag inte blev lärare, klarar verkligen inte av ledsna barn Har barnet en trygg mamma då?

Som tur är behövs bara några droppar för att få ett fullvärdigt prov.

Älskade unge!

Usch vad tragiskt. Hoppas hon får all hjälp i världen nu då! Det var väl inte samma barn som är mobbad? *hoppas inte*

Älskade unge!

Annika: Skulle Sara vara sjuk eller någon annan som blir sjuk eller så så skulle jag kunna tänka mig att flytta på det. Huvudsaken att vi har det någon gång!

Älskade unge!

Sara: Har hon feber idag också Sara? Hur känns det, kommer du på lördag?

Är sååååå besviken! Viktor kommer inte att få plats på dagis i Stöcke i höst heller Nya reglerna om att syskon går före puttar ju ner han på typ 40e plats igen.... Gråter

Har varit och hälsat på morfar ikväll och Viktor skulle ge bort ett hjärta som han gjort på dagis men när vi skulle hem så ville han ju såklart ta med sig det

Älskade unge!

Vi fick förresten allahjärtansdaghjärtan (godis) idag och Viktor fick smaka för första gången. Han tyckte inte ens om det

Älskade unge!

Sara: Vad skönt, kan tänkt mig att hon är less på att vara hemma Ja det känns lönlöst att ens stå i kö faktiskt. Syskon föds ju hela tiden så vi lär väl få vara på teg i all evighet. Det blir ju så jävla dyrt! SUCK SUCK MEGA SUCK!Gråter

Älskade unge!

Ja det blir ju en extrasväng och speciellt de dagar jag jobbar eftermiddag för då måste jag ju lämna honom före lunch och åka hem igen för att sedan åka på jobbet....

Vad duktig hon blivit!

Älskade unge!

Löp en tripp trapp Sara! Dom är kanon!

Oj 3ordsmeningar känns jääääättelångt bort!

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!