Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Å vad härligt för er som ska åka iväg! Fast jag håller med Sara att jag väntar gärna några år innan jag tar med Vicke på något sånt.

Guuud vad ni frossar! Ikväll blir det salsa och lite tortillachips men imorgon ska jag också äta godis så deeeet såååå

Otäckt Sussie! Tror inte ni behöver åka in, det ser alltid värre ut än vad det är i munnen. LillConne.

På tal om att slå sig så ser Vicke inte klok ut. Han har ett stort blåmärke i pannan, ett annat vid ögat och och ett tredje 5 cm långt på kinden. Lilltrollet har ju så bråttom överallt. Ledsen

Älskade unge!

Förresten Anna! Vi visste ju redan att Johan hade en stor pung men att han dessutom hade en gigantisk kissblåsa det var något nytt för mig

Älskade unge!

Haha ja mirakelkurer skulle vi alla behöva!

Har du provat äta lite och ofta? Det fungerar för mig. Regel nr 1 HOPPA INTE ÖVER NÅGOT MÅL. Jag lovar man är aldrig hungrig och blir därför aldrig sugen heller!

Älskade unge!

Annika: USCH så otäckt! Det får vi verkligen hoppas, att det gick bra alltså! Som svar på din fråga: mest för att han inte skulle uppskatta det och det skulle bli allt annat än semester för oss. Åka utomlands på semester för mig är ju att åtminstone en liten stund per dag få ligga i lugn och ro och slappa och kanske ännu viktigare äta en god middag i lugn och ro....  PLUS att flygresan skulle bli dryyyyyyg!

Älskade unge!

Sussie: Jag menade ännu oftare, tex. 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 alltså 7ggr/dag. Vissa är känslig för blodsockerfall och jag har förstått att jag är en av dom så därför fungerar det här på mig. Äter aldrig bara frukt heller utan alltid en smörgås, eller en liten tallrik fil och flingor, ett par ägg osv. Med det inte sagt att det fungerar för alla men det kan ju vara värt att prova.

Älskade unge!

Gud vad dom sover länge era små! (ja spec. Alice då ) Har är vi glada om Viktor sover till sex för tillfället....

Har varit en lugn dag idag, har varit ute och promenerat i det fina vädret och blivit bjuden på middag av morfar. Viktor är hängig, har världens hosta och lite feber så vi fick tacka nej till sällskap ikväll TYVÄRR! Är så sällskapssjuk! Nåja det blir en film och lite godis istället och det duger ju det med.

Anna jag tror du saknar det där spontana för du är så ung fortfarande Hehe skämt och sido så visst kan man sakna det ibland men inte så att det känns jobbigt någon gång. Det andra överväger liksom....

Trist för er som är singlar, inte alltid så kul. Ibland kan det va skönt men inte över natten och absolut inte flera dagar. Kramar till er ensamma....

För övrigt tror jag det är dags att liva upp kärleken i det här förhållandet. Tycker vi har världens bästa förhållande på ett sätt för vi har alltid något att prata om men det har blivit lite dåligt med närhet senaste tiden... Å NEJ mitt nyårslöfte gick inte att hålla Fast skam den som ger sig!

Vi fick faktiskt 2 biobiljetter i år av kommunen och det är ju faktiskt en hyfsat bra present! Hellre det än en handduk eller almanacka....

Usch känner mig inte så fräsch än faktiskt. Halsontet har övergått i snuva och hosta.....

Älskade unge!

Haha Annika jag tyckte så synd om Andreas när du sa att han fick kåtslag av Tilde! Han blev ju jättegenerad juh! Generad

Älskade unge!

Anna: Kan du klippa Vicke så här kort?
    Älskade unge!

eller så här!

Älskade unge!

Har aldrig hört något som heter pogram! Så jag kan tyvärr inte svara på det fast å andra sidan är jag ju inte så beläst heller

Haha det var precis det svaret jag inte vill ha för jag har sååånt ångest över att klippa bort trolllockarna men ibland ser han faktiskt inte klok ut och värst är väl att det är så opraktiskt och framförallt varmt för honom... Jaja vi ska diskutera frågan lite mer så får vi se sedan...

Har läst boken om Hagamannen idag...  Helt sjukt. Tycker fortfarande så synd om sambon och barnen och framförallt blir man ju förvånad över hur nära dom varit flera gånger med att sätta dit honom....

Nåja nu måste vi sova så man orkar kliva upp imorgon. Godnatt.

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!