• Tuttie

Annika: Jodå jg jobbar men hade rast

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Godmorgon!

Grattis på födelsedagen Annika

Här är vi två sjuklingar eller jag är sjuk nu och C var sjuk i natt.. Hon har hostat så hon varit nära på kräkas..Vet inte vad det är men nu har hon varit som vanligt... Skönt iofs men undra vad hon fick för attack i natt. Själv hade jag ont i skallen hela dagen igår, hjälpte syrran att flytta med huvudvärk, somna med huvudvärk o vaknar med det..Så jag var inte pigg att gå till jobbet idag..så höll Conne hemma oxå så man kan ta ut vård av barn.

Kul med ny bil Agneta, vi vill oxå ha ny bil om det ska bli en liten i framtiden..Tror knappt vi rymmer en liggvagn.. *skratt* Men det är ett tag tills dess

Annica, kul med nya soffor.

Idag när jag klädde på Cornelia så klappar hon på sin mage.. och säger Onne fin mamma...  Kul att hon uppskattar det man tar på dom.

Ikväll ska Cornelia sova hos farmor hon är ensam så hon ville låna..O det får hon ju självklart... Så vi ska fara på Bio ..Se Arn. Tar 18,00 bion o sen ska vi träffa min mor och Kjell o ta en öl/cider Blir nog trevligt.

Imorrn ska vi våldgästa syrran och se lite mer av lägenheten i dagsljus... O sen är vi lite sugna på att våldgästa Agnetas syrran + karl i deras nya hus ... Vi får se.

• Tuttie

Tack annica

• Tuttie

Annika: Kul med nybil.. Så nu kan ni varsin bil ? Härligt!

Kul att du fått så många grattulationer, sånt värmer

• Tuttie

Annika: Ja det är väl klokt iofs

• Tuttie
    Cornelia väntar på att få blöjan bytt

Här kommer ett kort på Cornelia ..Hon går och lägger sig på golvet i badrummet när hon bajsat.. Ibland kan det ta flera minuter innan hon säger till...
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-02 21:49:09 följande:
    Sussie:Nu har vi sett filmen vi lånade av er (usch, vad jag grät). Jag blev så himla irriterad att de inte försökte bilda nån pyramid, klättra på varann eller så!Nu ska vi krypa till sängs.Ha det!
    Ja jag oxå.. VArt så arg!

God natt
  • Tuttie

Hallojsan på er!

Har rensat ur Cornelias garderob idag och oj vad små kläder hon haft en gång.. Ända var detta liksom mellan mot nyfödd oxh nu (förstår ni ) Hittade även nått 56 plagg oxå.. O då fick jag mig en liten tagg i hjärtat..Oj vad jag längtar efter en liten... Men snart är det min tur.

Läser nu 9½ månad av Annika Lantz..Verkligen kul bok...Den handlar om hur hon är gravid med nr 2 o ska hinna med hus o hem o dotter o sen när den lilla kommer..Oj vad hon skriver roligt om livet då *skratt*

Anna: Krya på dej!

Milla: Den hete Adrift. Är ett par år gammal.

Svar på tråden Mina goa vänner!